boot boeken naar ceuta.

Hallo, ik wil over een maandje ofzo met mijn vriend een boot van Algericas naar Ceuta boeken voor ons, onze honden en onze camper.
Nu heb ik al wat websites bekeken alleen kan ik nergens de juiste maten voor onze vrachtwagen in vullen, die is namelijk 9,5 meter lang en 4 meter hoog.
Weet iemand waar je kan boeken voor vrachtwagens? Vriendelijke groet Jimmy.

Hai
Bel eens met reisbureau BELKASMI in amersfoort, zij zijn een reisbureau dat alles voor je regelt.
vriendelijke groet Khadija Mabrouk

Hallo Jimmy en Luca,
Wij hebben een ticket gekocht bij “Voyage Normandie”. Dit bureau ligt zo’n 5 km. voor de haven van Algeciras op een groot winkelcentrum complex. Als je op de autobaan richting Algeciras rijd, neem je afslag 112. Als het terrein oprijd heb je aan de linkerkant de Lidl, en aan de rechterkant Carrefour. Hier ga je op de rotonde rechtsaf en dan de eerste weg links. Aan de rechterkant heb je een restaurant, en na het restaurant zit het kantoor waar je een ticket kunt kopen. Zij zijn het goedkoopste en brengen je de volgende dag persoonlijk naar de boot waar je mee overvaart. Ik wens jullie een fijne reis, groeten Jos Hek.

het telefoonnummers is 0034956675653 Mob. 0034606288880 Fax. 0034956675719 E-mail: ticket.gutierrez@telefonica.net