Bonjour tout le monde!

Hallo reizigers en alle avonturiers onder ons!

Ik ben van plan volgende zomer iets supertofs te gaan doen. Wat weet ik nog niet, maar dat is ook wel weer een
avontuur op zich. Als iemand leuke tips heeft, of een land dat ik echt moet bezoeken dan hoor ik het graag (:
Ik vind het leuk om rond te trekken, zodat je meerdere aspecten van een land ziet. Ben een grote fan van trektochten door de bergen van meerdere dagen, dus ik zat zelf al te denken aan Noorwegen. Maar iets als Thailand of Peru lijkt me ook heel gaaf.

Cheers!

Amber

Hoi Amber,welkom op wereldwijzer!
Nou ik zou niet twijfelen Amber,en opteren om op vakantie te gaan naar Thailand.(zelf doet ik dat al meer dan 33 jaar)
Thailand heeft alles: Zon, zee, strand, cultuur, natuur, bergen, jungle, watervallen, fullmoonparties, marktjes en lekker pittig eten! Wat wil je nog meer?
Indien je nog met vragen moest zitten dan kan je altijd een berichtje posten op het Thailand Forum
Succ6 nog met het kiezen van de juiste bestemming,Amber!
groet,georgessiam.

Peru en Bolivia zijn ook heel geschikt voor trektochten door de bergen! En in Bolivia heb je een van de mooiste landschappen ter aarde, de Salar de Uyuni en alles er omheen, met gekleurde meren, bergen, een klein eilandje midden op dat gigantische zoutvlakte met daarop bizarre hoge cactussen, rare Dali-achtige rotsen in de woestijn, bubbelende moddergeisers en nog veel meer.

IJsland is ook geweldig mooi met veel vulkanische activiteit en ook heel geschikt voor wandeltochten, al dan niet op gletsjers. Afhankelijk van de tijd van het jaar kun je ook in de binnenlanden trekkings maken.

Maar ook in Europa heb je natuurlijk mooie berggebieden. Noorwegen lijkt me inderdaad prachtig en ook Zweden.

Veel plezier met bedenken, plaatjes kijken (dat helpt mij altijd) en met de voorpret!

Oh ja Thailand vond ik ook een leuk land maar wel wat te heet en klam voor trekkings, wat mij betreft. Maar anderen kunnen daar beter tegen.