Mijn naam is Thomas en ik woon in het centrum van Groningen, ik ben 23 jaar en heb Facility management op de Hanzehogeschool gestudeerd, mijn hobbies zijn voetbal, vrienden, reizen en leuk op stap gaan.
Momenteel ben ik alweer 2 jaar werkzaam bij TKP pensioenfonds als facility manager…
Ik ben 2 keer op reis geweest in Azie waarbij ik de volgende landen heb bezocht: Vietnam, Maleisie, Indonesie, Thailand & Cambodja!
Ik ben nu aan het sparen voor een mooie reis in Zuid Amerika, Azie of Australie, hier ben ik nog niet helemaal over uit. Tevens ben ik nog op zoek naar een reisgenoot! Voel je je aangesproken? reageer!
Hoi Thomas,welkom op wereldwijzer!
Ik las in je berichtje dat je al op reis bent geweest naar Thailand,hoe was je trip door het land van de smile verlopen?
Ben je ook in het noorden geweest voor een trekking door de jungle?
Nou ik lees nu ook dat je aan sparen bent voor een reis door Zuid Amerika,misschien is Peru iets voor jou Thomas?
Peru is backpack land nummer 1 in Zuid Amerika.
Via de bus kun je je prima verplaatsen van plaats naar plaats.
Op relatief korte afstand vind je verschillende soorten landschap en bezienswaardigheden. Peru is het land van de mysteries, de onontdekte tempels en de grillige Andes.
Machu Pichu, één van de wereldwonderen moet je via de Inca Trail vanuit Cusco bezocht hebben.
Suriname is een perfect land voor de avontuurlijke reiziger. Met de prachtige natuur, de vele culturen en de tropische zon biedt Suriname voldoende mogelijkheden voor een geweldige vakantie.
Brazilie staat wereldwijd bekend om zijn voetbalcultuur en bruisende carnaval. Maar uiteraard is er veel meer.
De uitgestrekte Amazone, de spetterende watervallen van Iguazu, de fantastische stranden met goede duiken snorkelmogelijkheden en de rijke dierenwereld van de Pantanal imponeren iedere bezoeker.
Nou op de verschillende landenfora’s die vertegenwoordig zijn op wereldwijzer,kan je altijd een berichtje posten.
Succ6 nog Thomas!
groet,georgessiam.
Om eerlijk te zijn moet ik Thailand nog afreizen;) Ik ben alleen nog als afsluiter in Bangkok geweest dit jaar… Ik hoor wel van veel mensen dat ze Thailand een minder mooi land vinden dan maleisie, indonesie of vietnam… Heb jij dit ook zo ervaren?
Ik wil zeker nog een keer terug naar azie en dan wil ik Thailand ook mee pakken. Wat me voor een half jaar of jaar ook leuk lijkt is om met een camper te reizen en dit is natuurlijk ideaal in australie…
Dus ik zit heel erg te twijfelen en ik zoek ook nog een reisgenoot…
Denk dat die mensen dringend een brilletje nodig hebben Thomas!
Thailand is een heerlijk land,vriendelijke mensen,lekker eten,mooie stranden en schitterende watervallen en bergen.
Zelf kom ik al meer dan 32 jaar naar dit prachtig land.
Nou Thomas als je een reispartner zoekt dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Om af te sluiten één van mijn favourite watervallen in het noorden Van Thailand,namelijk de Mae Klang waterval(moet je beslist bezoeken Thomas!!!)
<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“cuzA2C3woa8” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
Zoals in de bovengeplaatste filmpje is het een must om de Nam Tok Mae Klang te gaan bezichtigen!!Men kan daar eventueel een dagje picknicken (verschillende eetkraampjes)Eenvoudig te bereiken en een lust voor het oog terwijl je luistert naar het rustgevende geluid van het bulderende water. Je kunt Doi Inthanon het hele jaar door bezoeken, maar de beste periode voor het bekijken van watervallen is van mei tot november.