waar blijven de boekingen voor egypte vanuit nederland .
er zijn haast geen boekingen naar sharm el sheik of hurghada voor van de zomer !!! zal van de zomer wel erg stil worden in de badplaatsen !!
Hi,
Er is hier maar een klein percentage Nederlandse toeristen.
Zo rustig zal het dan wel niet zijn.
Grt. R.
Hai ron en robally,
Ik heb een vraagje, kan je in hurghada fietsen huren?
Ron, ik ga 21 juni voor twee weken naar hurghada. Weetje, mensen zijn nog steeds angstig om naar egypte te gaan. Heeft denk ook te maken wat zich in het midden oosten afspeelt nu. Maar dat schrik me echt niet af. Je ziet vooral op de site van arke dat ze egypte en tunesie heel goedkoop aanbieden.
het schrikt mij helemaal niet af om te gaan ik kom er zo 5 keer per jaar !!
maar de toeristen blijven wel weg doormede de schuld van de media
fietsen huren ??? ik zou het niet weten misschien dat je bij het hotel wat je boekt fietsen kan huren , maar waar wil je heen fietsen dan ??
Kijk even op hurghada.startpagina.nl/prikbord en zoekvraag ‘fietsen’. Staan wat dingen misschien waar je wat aan hebt.
@Ron, ik wil niet steeds afhankelijk zijn van taxi’s. In juni zit ik in een hotel aan de boulevard en als ik een fiets heb kan ik zo naar sekalla fietsen :-)… en wie weet ook de omgeving te verkennen…ahahaha
@clejo, thnx voor de tip
Hi,
Ik heb mijn dochter hier wonen.
Zodoende ben ik veel in Hurghada.
Kom al vele jaren hier.
Heb me nooit onveilig gevoeld.
Voel me hier zelfs veiliger dan in NL.
Heb vaak toeristen op een fiets gezien.
Je kunt in het hotel of reisleider vragen.
Sheraton-road ligt net nieuw asfalt.
Veel plezier, Grts. R.
Hallo,
Heb 2 maanden in NL. gewoont.
Dit ivm. 1x opa en ook nog van Twins, jongen en een meisje.
Iedereen in super conditie.
Ben nu een week terug in Hurghada.
Het gaat weer redelijk met de toeristen hier.
Je ziet s`avonds toch weer wat meer toeristen.
2 Maanden terug was het wel erg rustig.
Ik voel me hier thuis.
Grts, R.
Ik heb in juli een weekje Hurghada geboekt. Arke bood de reis inderdaad wel heel goedkoop aan.
welk hotel als ik vragen mag
Klopt, Arke heeft nu goedkope reizen naar egypte vergeleken met Neckermann… Voor naar egypte zou ik nu ook bij Arke boeken is veel voordeliger en kwaliteit is ook prima… Mensen nog steeds terug houdend om naar Egypte te gaan…
Triton Empire
nou volgende week is het zover 1 juli heerlijk 3 weken naar dana beach resort hurghada heerlijk en gelijk maar voor 22 november 3 weken geboekt voor dana
dus we kunnen er tegen aan .
Beste Nederlanders en belgen
Bedankt dat u naar Egypte reist.De eerste toeristen die naar Egypte komen waren Nederlanders en belgen.
wij nodigen u uit om naar Egypte te reizen.pas een maand na de rivolutie begon Nederlandse en belgische groepen naar Egypte te komen.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=ssLbJDgcoec[/ame]
Egypte is weer veilig en stabiel
wij wensen u een prachtige vakantie in Egypte.
veel dank aan deze forum moderators en beheerders
Met mijn vriendelijke groeten
Ahmed khalil
www.goedkopevakantiesegypte.nl
ik was eral in februari ik zat bij de eerste vlucht van uit nederland naar hurghada sunrice mamlouk
Hoe is de situatie nu in Hurghada? Wil deze zomer misschien weer terug.
hoi hoi ik ben in december gewwest en in junuari en 3 juli ga ik weer waarom zou ik niet gaan dan???
heerlijk land man !!!
Dat het er heerlijk is weet ik, prima mensen ook, alleen de taxi is er een drama, afzetters. Vaart het veer tussen Hurghada en Sharm alweer of ligt dat er nog steeds uit?
met de taxi heb ik nooit geen moeite ik betaal 25 pond vanaf dana beach naar de marina ( sekkala en dahar 35 pond meer niet geen gezeik want ik pak dan een andere taxi … ik zou niet weten of ze varen vanaf hurghada naar sharm
normaal gesproken 2 A 3 keer per week
Hoi,
De veerboot vaart (nog steeds) niet,
groetjes
Pit:dag: