Wel aan jou kant ja ^^
is goed hoor ![]()
4 t/m 21 aug. La Masia
Ja en ik kom er ook nog een nachtje bij…
Of is dat tentje nu wel vol? Naja, naast elkaar of op elkaar is allebei goed!![]()
BTW 11 tot 20 augustus Lotus/Europa!!
pietjeee haha ohja joh kom je bij ons in de tent?
was t zaterdag nog leuk? of was t nie zaterdag dak je zag?
Ja het was zeker leuk! Jij het ook gezellig gehad?
Wanneer ga jij op vakantie?
Hey eric volgens mij ken je me wel marieke uit almelo
ga je ook naar blanes ik ook van 7 aug tot 17 aug op camping solmar
Almeloooo ?
Enschede is 100x leuker ![]()
Kaatsheuvel…??? ![]()
SASSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM ![]()
5 t/m 19 augustus, appartement in het oude centrum, gehuurd via www.blanes.nl Dit jaar voor het eerst met de auto naar Blanes, ik ben benieuwd maar kom ik misschien nog eens Blanes uit dit jaar ![]()
Nautilus, daar heb ik vorig jaar gezeten maar is dat niet gesloten vanaf dit jaar…?
wrom in t oude gedeelte?
ga je niet uit? of ben je oud? ![]()
Of beide:p
Of hy houdt van lange wandelingen maken naar de uitgaansgelegenheden (a)
Wel ouder dan de meeste hier maar ja, wat is oud ![]()
Dat we in het oude centrum zitten is toeval. Op het internet dit appartement gevonden en het zag er goed uit vandaar. Het is niet bedoeld als een goede combinatie tussen mijn leeftijd en het gedeelte van Blanes waar ik zit
Na 4 keer in het nieuwe gedeelte gezeten te hebben, waaronder tijdens de Milleniumwisseling in een compleet uitgestorven nieuw gedeelte wat ook wel weer eens apart was gaan we de 5e keer onze horizon een paar kilometer verleggen. We zitten 50 meter van het strand en redelijk in het begin van het oude centrum dus het komt helemaal goed !!!
en natuurlijk gaan we stappen. Dacht je dat ik met m’n puzzelboekje iedere avond op m’n dakterras ga zitten ?
In Eindhoven moet ik ook een paar keer per week 20 minuten fietsen om in de kroeg te belanden dus dit kwartiertje stappen om te kunnen stappen overleef ik ook wel…!!
http://maps.google.es/maps?oi=eu_map&q=Blanes&hl=nl
ff op satellite zetten en inzoomen, kan ik vast m’n route bepalen ![]()
Zo, meer dan genoeg nutteloze informatie…
Proost !!
hahaha oke das de juiste instelling ![]()
tis maar hoe je je voelt… ![]()
net zo jong als de meeste hier maar dan oud genoeg om met de auto te kunnen gaan ![]()
mooi toch;) (volgend jaar kan ik met auto
)
hahaha… kan je na de vakantie ook mooi vertellen dat de auto goed van pas kwam voor alle culturele uitstapjes terwijl ie alleen maar gebruikt is voor het halen van de kratten bier en de sterke drankl ![]()