Blanes...La Masia

Heey
Ik ga 17 juli met de bus richting Blanes en kom (als het goed is) de volgende dag aan op la masia. Heb er ect zin in :smiley:

jaimy en steven wel lief hoor dat jullie zo over ons praten
tlijkt me ook erg gezellig om jullie tegen te komen daaro
maarjah dat gebeurd misschien ook wel
en jaimy wast nog leuk op school heb je je nog een beetje vermaakt op msn :stuck_out_tongue:

shelley dan ga je tegelijk met ons wij gaan ook die dag met de bus naar blanes dus met wat voor organisatie ofzow ga je dan want misschien zitten we dan wel in dezelfde bus

hee idd wij gaan die dag ook met de bus als t goed is nemen we n pendel by beach masters… en jullie?? :smiley:

hey ik ga 14 juli met de bus, vertrek datum is dus ff gewijzigd… 17 juli zat al vol. Met GoGotours :). Maar als jullie dus komen ben ik er al een paar daagjes.
Samen met een vriendin van me. Zij is dan 17 ik 18.
Heb gister geboekt en heb er echt heel erg zin in. Weet absoluut niet wat me te wachten staat :stuck_out_tongue:

Misschien dat ik wel mensen tegen kom van dit forum. Voeg me anders ff toe:
[EMAIL=“shelleymarcella@hotmail.com”]shelleymarcella@hotmail.com

jaaaa Shelley, ik heb er zo’n zin in!! :banana:
Echt leuk dat je via dit forum al in contact kunt komen met mensen die ook naar Blanes gaan!
Wie er ook in de periode 14 tot 30 juli gaan, voeg me maar toe:
wicky_chicky@hotmail.com

ohw wij gaan geloof ik de 17e met iets van trax ofzo maar kweet niet precies waar dat onder valt

Wij zijn er de 10e:) 6 gasten

Zijn er nog mensen van mijn leeftijd of ouder die gaan op 14 juli naar camping la Masia?
Aangezien ik alleen ga lijkt me het leuk van te voren met mensen in contact te komen.

Groetjes leontien

Lijkt me handig om dat je leeftyd erby te zetten.
Maar vanaf 17 juli maken wy blanes onveilig(L)

jah,. leeftijd zou leuk zijn, maar ut ziet er naar uit dat ik jullie dit jaar allemaal alleen moet laten gaan.

mijn reis gaat deze keer nie door:bored: , of ut moet nog een last-minute worde…

Mijn leeftijd stond bij de titel, ik ben 22 jaar

groetjes leontien

omfg.
je gaat wel hoor :S

tuurlijk hij loopt alles een beetje op te naaien…
als je niet gaat ben je echt …

andreee als je niet gaat sloop ik je hoofd eraf!

ja sorry mensen, maar zo als ut er nu uitziet,…:embarrese
'k maakt ut wel een keer goed met jullie… :wink: (beloof ik,)

of ik moet dit jaar nog ff snel last-minute pakke…

ja, maar je kan toch nog gewoon boeke ofnie dan

ja ofnie dan

ja maar da ist uhm,… ik heb ut zo gepland dat ik foked op veel moet werke.
Nie dat ut erg is, heb ut zelf gewild, ik moet geld hebbe…
(en ut houd mij van de straat)

ik vind ut wel jammer, en als er een kans is om nog ff snel te gaan, dan doek da ook… maar boeken doe ik nie

ja maar wat kan je met dat geld als je niet eens op vakantie gaat