pfoeee maar jij was er natuurlijk niet toen ik er was :devil: dan stijgt het gelijk hehehe
Volgens mij was de verdeling muziek in de disco-tenten als volgt (maar kan dat mijn geheugen toen teveel is aangetast door de alcohol…uhh warmte):
-
Arena: mooie aan deze tent is dat het twee zalen heeft, waar in een de r&b wordt gedraaid en de ander House (voornamelijk hard-style, hardcore, club en een vleugje commerciële dance). Hebben de r&b-gangers geen last van de gabbers, en omgekeerd geen last van de pimp’ns ;). Leeftijd is hier gevarieerd, ook een plus.
-
Las Vegas: heeft maar één zaal, en is dus erg afhankelijk wie er draait en dus welke stijl er door de speakers knalt. Voor mij de minste van alle tenten, ook qua erg jonge leeftijd. Moet wel zeggen dat ik één avond wel heb vermaakt op een goeie trance-set van Jeroen Post.
-
Minos: Vond ik nog de aardigste tent van deze drie. Alleen jammer dat het erg varieerde per avond met de drukte. Goeie muziek mix, van dance naar 70’s en van R&B naar vleugje rock. De dj’s die er vorig jaar waren, hadden de mix-technieken goed in de vingers. Helaas voor de anti-R&Bers, er zaten ook R&B-overheersende avonden bij en dan met name als Party-Squad hier draait…maar ze zijn wel goed! De leeftijd is hier trouwens over algemeen 18+, voor de 18+s dus een aanrader.
Van de café’s die je bezoekt voordat je naar een van bovenstaande clubs gaat, om het zo maar te noemen, zijn dit de bekenste:
- Sunset: Leuke tent voor een keertje, een echte dance-feest-café maar wel over algemeen jong publiek en de muziek is niet altijd even geweldig.
- De Klomp: Je moet er van houden, een echt brabants feest-café, maar de vijf minuten die ik er was, zag het er erg leeg uit. (kan dat alleen op dat moment zo rustig was;))
- Gotcha: Toppertje! Echte dancing, elke avond prima sfeer en altijd vol! Dit komt ook omdat het het huiscafé van o.a. Beachmasters is natuurlijk. De muziek is hier ook super, Dj Jelmer draait hier echt steengoed!
Verder valt me even niet zoveel binnen van andere uitgaanstenten…maar goed is ook maar een mening weer…misschien dat andere Blanes-gangers het weer anders meegemaakt hebben…
Ik ben het volkomen met je eens.
En zelfs 200% over Las Vegas ![]()
aaaah ik ook:D
Kijk ik krijg zowaar complimenten, ik ben er dit jaar weer. Dus ik ga mijn best weer doen ![]()
Tis trouwens wel MIMOS ![]()
ja misschien geeft ie wel een compliment aan de dj van miNos en niet aan jou ![]()
Jaa, of hy was er telkens wanneer jij vrij was ![]()
Owww was t miMos…helemaal niet opgevallen…tja de avonden waren steeds lang ![]()
Trouwens, het lachgas bij de Mimos is zeker ook een aanrader! Haha ![]()
ja mimos is ook een leuke discotheek en komt ook zeker op de TWEEDE plaats ![]()
hahahaha
muppet