Blanes Elvira 5-17 Juli

een euh snap trouwens nie eens wrom ik t je probere duidelijk te maken zon knappe negatieveling hoef ik nie eens binnen te hebben, blijf maar fijn buiten…

Jah en ga jij maar op een ander topic over dat bier liggen te lullen. Er is nu wel genoeg reclame gemaakt voor Sunset. Naar de Sunset gaan wij nu zowiezo niet meer heen aangezien daar alles NORMAAL en NEDERLANDS is (aldus de berichten). Als ik dat wilde ging ik wel naar de plaatselijke stamkroeg op de hoek. Daar is ook alles Nederlands en Normaal. Geef mij maar leuke tent met een spaans tintje.

Originally posted by bmc@15-06-2005, 19:20:42
** Jah en ga jij maar op een ander topic over dat bier liggen te lullen. Er is nu wel genoeg reclame gemaakt voor Sunset. Naar de Sunset gaan wij nu zowiezo niet meer heen aangezien daar alles NORMAAL en NEDERLANDS is (aldus de berichten). Als ik dat wilde ging ik wel naar de plaatselijke stamkroeg op de hoek. Daar is ook alles Nederlands en Normaal. Geef mij maar leuke tent met een spaans tintje. **

pussy is pussy :o oh sorry tanga’s dat mogk niet zeggen

Uh, ga je nu beetje zeggen da tje naar Blanes gaat voor Spaaanse kroegen? ga dan het binnenland in, volgens my zitten alle kroegen daar byna vol met nederlanders enz. Spanjaarden ? Tjah, Ga naar het binnenland of ergens anders op vakantie !
Zoek iig geen ruzie hier :slight_smile:

Het is geenzins onze bedoeling een ruzie uit te lokken. Wij echter, zijn van mening dat hier slechts sprake is van een prodructieve discussie vergezelt van opbouwende kritiek ten einde een tegenreactie uit te lokken van Sunset, waar wij allen zeer benieuwd naar zijn. Jammer dat ‘winkelwagentje’ dit ziet als een ruzie, alwaar zij waarschijnlijk niet bekent is met een leuke woordenwisseling, zullen wij, omwille van de lieve vrede, onze discussie staken en weer terugvallen op de ‘hotte’ topics uit de hedendaagse jongerencultuur; Neuken? :wink:

hoelang ben je bezig om zo’n stukje tekst te schrijven? om al die moeilijke woorden op te zoeken in het woordenboek ben je al 3 uur bezig, :blink:

na dit stukje tekst van bmc voelt ie zich wel heel cool, maar met die jongerentaal van ons krijgen wij strax de meisjes! en de meisjes de jongens!
oppervlakkig? neej zoiets heet nou een fucking coole vakantiej, dat jij daar nou opzoek gaat naar de ware ofzo of weetik dat wat jou soort er doet, de zeedieren bestuderen?

Kom, kom

Naar mijn mening is BMC helemaal niet uit op ruzie, maar wil gewoon wat informatie vergaren over wie er allemaal in Blanes zijn (en is natuurlijk niet zo geinteresseerd in de bierprijzen van de Sunset). Die cracfacemPlus probeert juist te provoceren met marginale termen als pussy en is mijns inziens, om me tot zijn taalgebruik te beperken, crap. Zoals er al door iemand is gezegd is dit forum niet voor ruzie bedoeld, dus ik hoop van harte dat deze meneer cracfacemplus zich verder inhoudt. Laten we er een mooie vakantie van maken!

PS zo’n berichtje van BMC is in 2 minuten in elkaar gezegd, dat is taalgebruik wat dagelijks wordt gebruikt, maar in Blanes zal het taalgebruik van BMC alsmede van mij aangepast worden aan de mensen die zich daar bevinden. Peace

Ik agreer ten zeerste met lefty. Wellicht drie uur voor de proleten onder ons, maar niet voor de BMC. Om op de ‘uitdaging’ van SunnyD in te gaan wil ik graag stellen dat wij menigeen nog gaan verbazen met betrekking tot het te versieren vrouwelijk schoon. Deze stelling echter behoeft een kleine nuancering, aangezien de bazen van de BMC kwaliteit boven kwantiteit verkiezen, zoals eerder gesteld geen ‘goedkope dames’. Verder kan ik ook met zekerheid proclameren dat betreft het trip-gehalte op vakanties ook uitstekend is en dat van onzere zijde een zeer ‘fucking’ amicabele en plezierige vakantie verwacht kan worden.

woooooww wat een vocabulaire… indrukwekkend zeg

echt he… moeten we nu klappen ofso?
doe niet zo triest en praat normaal nerds…

en kom niet lullen dat je altijd zo praat…

Originally posted by bmc@15-06-2005, 21:22:08
** Het is geenzins onze bedoeling een ruzie uit te lokken. Wij echter, zijn van mening dat hier slechts sprake is van een prodructieve discussie vergezelt van opbouwende kritiek ten einde een tegenreactie uit te lokken van Sunset, waar wij allen zeer benieuwd naar zijn. Jammer dat ‘winkelwagentje’ dit ziet als een ruzie, alwaar zij waarschijnlijk niet bekent is met een leuke woordenwisseling, zullen wij, omwille van de lieve vrede, onze discussie staken en weer terugvallen op de ‘hotte’ topics uit de hedendaagse jongerencultuur; Neuken? :wink: **

Weetje, volgens my ben je gwoon n kerl van 30 jaar die nu denkt stoer te zyn oid. Maar laat ons gwoon hier, ook als je 17 oid bent. !
En dan Sunset hier als enige van kroegen een lid heeft zitten en dat hy reclame maakt oke !, Te veel reclame irriteert me ook ja. Ga zelf dan ergens anders werken en maak dan hier reclame voor, ga niet zitten zeuren dus !
& die moeilyke woorden mag je ook weglaten ivv.
& nog 1 ding, noem me maar gwoon Sandraa & ik zie dit niet als een ruzie

GEILLLLL welke dame heeft er zin om te neuken???

Sosa

Gasten.

Dit is mijn eerste post in dit enigszins vreemde forum, met een nog vreemdere leuze (‘Interactief plaza voor wereldreizigers’: ik acht mensen die een uitstapje naar vakantiehuis ‘De Witte Reiger’ maken niet bepaald de naam ‘wereldreiziger’ waardig, maar soit).

Ik heb besloten mij te mengen in dit topic, daar ik het slecht trek dat sommige mensen hier uiterst laf reageren op onder andere het creatieve taalgebruik van de fraaie bazen van de BMC. Ik vergezel dit heerschap namelijk naar Blanes.

SunnyD, ouwe. Wat ben jij van plan te doen in Blanes? Ik hoop van harte dat je ontzettend veel meisjes opscharrelt met die fraaie gouden kettingen en CoolCat wifebeaters van je. Hopelijk maakt jouw stoere jongerentaal veel indruk. Jongerentaal is hip. Als je jongerentaal gebruikt, hoor je erbij. Zeker als je woorden ook zo stoer schrijft als jij doet. Hulde voor SunnyD…

JoostN, baasje. Fijn dat je de BMC ‘nerds’ noemt. Verschil moet er zijn. Ga jij maar naar 50 cent en DJ Jean luisteren. Dat is hip, dan hoor je erbij. Ik hou het bij Nathan Fake, Sven Van Hees en consoorten. Gast. Kom jij maar eens een keertje naar LaRocca, Cafe d’Anvers of Culture Club. Oh nee, wacht. Met Nike Air Maxjes en zo kom je daar niet binnen. Jammer voor je. Jij zal het bij padvinderfeestjes moeten houden.

Maar ja, tot zover mijn boodschap aan de gasten die een beetje laf gaan zitten doen op het internet, beetje nutteloos.
Ik ben van plan er samen met de BMC het beste van te maken in Blanes. Ik hoop dat iedereen die dit jaar naar Blanes gaat juist dezelfde instelling heeft. Aan allen een leuke tijd gewenst in Blanes.

Ik zie jullie in de bekkiesbar.

Stella Artois

als je altijd zo ben heb je zeker gebrek aan vrienden :stuck_out_tongue:
en tja verder heb ik niej veel te melden aan jou
bdoel ja ik loop dus egt in alles behalve coolcat
en 1 van me motto`s is Goud is Fout
dus tja daar gaan al je argumenten
al vraag ik me af wat er mis is met coolcat tenminste
met diej mensen die het dragen nix tog, coolcat en wonder woman
1 pot nat volges mij heeft BIJNA elk meisje wel wonder woman thuis
en goude kettingen heeft dat dan ook maar iets met me taalgebruik te maken
en mijn stoere jongerentaal?? weet jongeren is meervoud omdat meerdere jongeren het het gebruiken snap je B) dus zullen er wel meer mense zijn die so praten :wink: en als je niet overtuigt ben ga ff in blanes iedereen diej iets van coolcat of wonder woman aan heb uitschelde heb je cker 2/3 van blanes over je heen en ach ik vin beetje zielig dat je 1e forum berichtje er zo moet uitzien…

SunnyD probeert zijn uitspraken als juist te kwalificeren door te verwijzen naar de ‘meerderheid van jongeren’. We kunnen dus stellen dat meeloper SunnyD iets vindt, als de meerderheid dat vindt. Interresante persoonlijkheid dus… Gaarne wil ik erop wijzen dat de ‘meerderheid’ het niet per definitie bij het juiste eind heeft. De overgrote meerderheid van de jeugd doet namelijke marginale studies en zij vinden zichzelf juist heel cool omdat ze ‘vet’ praten. Betekend dit dat de kleine jonge minderheid van academici, zoals wij, het moeten stellen zonder vrienden? Het tegendeel is echter waar. Netwerken, (itt tot doeloos vrienden zoeken) is ons ten zeerste bekend. Ook vind ik het erg frapant dat er mensen zijn die denken dat wij dertigers zijn: onze leeftijden zijn allen 19. Moet je per abuis een ‘hippe/coole/vette’ jongerentaal hanteren om ‘erbij’ te horen in Blanes zoals menigeen stelt in dit Forum? Verder is de suggestie van SunnyD dat wij mensen zouden gaan uitschelden ronduit ridicuul te noemen. Tot dergelijke activiteit zullen wij ons niet verlagen. Ik wil besluiten met te zeggen dat mensen die de ‘high potentials’ van deze maatschappij ‘nerds’ gaan noemen, maar eens ten rade moeten gaan bij henzelf en hun sociale-economische achtergrond.

Peace

meeloper?

dan zou iedereen dat dus zijn die de jongerentaal gebruikt tog?
maar ik weeniej vind het beetje kansloos worden om in dit topic hierover te praten :stuck_out_tongue:

Om nog even op het bericht van Sunny D terug te komen, deze discussie is zeker niet kansloos, er wordt alleen mee aangetoond hoe marginaal jij en je kringspiermusketiermaat JoostN zijn. Peace

SunnyD, ouwe, wat ben je toch allemaal voor onzin aan het uitkramen…

Jongerentaal. De naam zegt het zelf. Ik beschouw mezelf als jong volwassene. Trek zelf je conclusies.

Er is totaal niets mis met CoolCat, zelfs niet met gouden kettingen of tatoeages op de voorarmen. Maar ik verwachte dat jij zo’n foute baas was door het taalgebruik dat je hanteerde. Nu begrijp ik waarom mensen als jij in de marginaliteit blijven steken.

Mensen met CoolCat kleding of zo daarover aanspreken is laagbijdegronds. Daar doe ik niet aan mee. Als ik mensen wil treffen, doe ik dat wel op een andere manier.

Ik beschouw de discussie over taalgebruik als gesloten.

Nog veel succes in het leven, SunnyD. Al raad ik je aan je etiquette bij te schaven en je taalgebruik aan te passen indien je slechts een enkele kans wil maken op de arbeidsmarkt later. Maar goed, misschien wordt je graag lasser of bouwvakker, daar heb ik totaal geen probleem mee.

Groet.

Stella Artois, reassuringly expensive.

pfff… wat willen jullie hiermee bereiken…?

Jullie willen jullie goede woordenschat aan de rest v/d wereld laten zien… en Jullie willen laten zien hoe perfect jullie wereldbeeld is?

Blanes vraagt niet om diepe gesprekken, dit forum is gemaakt voor feest niet voor een of andere gast die denkt even een krachtige waarde achter zijn berichtten te zetten.

Jullie vocabulaire ergert me nog niet het meest… maar de gedachte erachter…
hoe functioneel is het om de moeilijkste woorden te gebruiken om je standpunten duidelijk te maken… zo kan de helft het niet begrijpen en snapt men jullie gehele standpunt niet. verder schuilt achter elke dure zin die jullie gebruiken arrogantie… zo wordt ik getypeerd als iemand die houdt van de “commerciele” muziek… en moeten jullie je weer eens onderscheiden van de “domme” rest…

uit alles blijkt dat jullie je beter voelen dan de rest, dus verschuil je niet achter een masker van correctheid, om het maar even in jullie eigen taalgebruik te zeggen

ga naar een ander forum voor elitair gelul… iedereen zit hier om over toffe vakanties te praten en komen jullie over soorten likuur praten

en even voor de duidelijkheid… ik zit volgend jaar ook op de universiteit en ben niet zomaar een “hersenloze” die maar ffies commentaar heeft op jullie uitstekende gedrag.

en als jullie echt zo zijn normaal, pas je dan ff aan tot het niveau van dit forum…

Voor de rest wens ik jullie een goede vakantie toe bmc + matties

B)