haha hoe krijg je t voor elkaar dat je overal voor bent uitgenodigd?! als je in blanes op vakantie was kan ik t me nog wel beetje voorstellen, maar ook voor chersonissos enzo!
Ik ga begin juli heen! gewoon kamperen,uitgaan en chillen!! ![]()
http://img316.imageshack.us/img316/7837/s0189yq7.jpg
@ karen, volgens mij zat ik bij jou op turnen vroeger, kan dat? ![]()
en ik ga mee:D
en dus ook bij mij op turnen…![]()
Haha ik weet niet… Stuur gewoon overal sollicitatiemail met foto’s naar toe en ben tot nu toe bij elke uitgenodigd… Denk gewoon dat ik een goede mail heb en ik werk ook achter de bar, dus heb al ervaring enzo…
@ marion; klopt idd, ik herkende je al! Haha grappig ![]()
okee :)… ja ik moet zeggen dat de meeste discotheken/kroegen in blanes wel leuk zijn om te werken denk ik, maar er gaat niets boven de Arena!!:king: dus als ik jou was zou ik daar voor gaan ![]()
Ik zou als ik jou was gewoon op gesprek gaan maar denk dat je bij de Arena het beste voor elkaar hebt, gotchabar is ook gezellig maar Arena werkte ik vorig jaar ook voor en aankomende zomer ook, samen met Timo en Desmond weer
Maar dat is echt dolle pret! En je hebt alles goed voor elkaar appartement, geld optijd etc.
http://modulo2.rendered.startpda.net/26950001-27000000/26989306_500_500_xe9O.jpeg
Heb net uitnodiging gehad van de Arena voor gesprek. het is dus nog ff afw88. Hopenlijk see you at Blanes
Heb Gister uitnodiging gehad van de Arena voor een Gesprek 24 feb. Het is nu nog afwachten wat het wordt. So maybe I see you there at Blanes.
Me working at the Bar:
http://i160.photobucket.com/albums/t193/_bram07/brambijdedeur.jpg
suc6 en sollixciteer je voor bar of propper?
en fotooooooooo haha!
suc6 man!
jij ook suc6 jij dus voor bar gesoliiiciteerd neem ik aah haha?
meaby see ya this summerrrrrr!
dankje Ja Cker gesolliciteerd voor bar, maar natuurlijk ook voor Proppen en promotiewerk. Heb ervaring hiermee, en vindt het geweldig. Hopen dat ze dat de 24e ook vinden en dan Hopefully see you this summer at Blanes
heb een gesprek 17 maart voor propper @ arena in blanes
hopelijk word ik aangenomen :paranoid:
Het is ook weer niet ´zo´ moeilijk om aangenomen te worden. Als je beetje leuk koppie heb of gewoon spontaan bent iszowieso al goed…
En volgens mij is blanes heel leuk om te werken, in ieder geval beter na Lloret denk ik zo. Niet dat het hier een complete wereldramp was, maar dingen klopten gewoon niet. Naja veel succes ![]()
ik hoopp het ook nanda thnx:)
btw hoeso wenste je mij suc6:P
ik ga voor 2de jaar nu proppen voor discotheek arena ![]()
duurd nog even dus!
ik kan je verzekeren dat het leuk word als je word aangenomen!
Ik heb zaterdag gesprek voor arena ![]()
suc6 in iedergeval!
heb je ook al bij die andere een gesprek gehad of dat nog niet?
xx
laat maar even weten hoe het gegaan is ![]()
succes ja!
jaaa tuuuurlijk
ga allemaal maar weer terug ! en ik dan
ik moet 10 weken 40 uur per week voor 55 euro per week werken! in NEDERLAND! blaaat! :wasted: :crybaby: ik kom jullie haleeeeeN! :unibrow: