1.De binnenlandse vluchten zijn goedkoper als je deze in Indonesiê kunt boeken.
Wij hebben getracht om online te boeken via de plaatselijke luchtvaart maatschappijen.
Wij kunnen echter niet online betalen omdat je via een Indonesische bank moet betalen.
Is het te riskeren om te wachten en ginder vluchten te boeken?
Of moeten wij hier nog naar het reisbureau om onze vluchten ginder vast te leggen.
Wij zijn met 4 personen tussen 3 en 24 augustus in Java/Bali.
2.Wij hebben onze hotels ook nog niet geboekt.
Is het gemakkelijk om in augustus hotels te vinden voor 4 personen ?
alle info is welkom
Of je vluchten in Indonesie kan boeken hangt af van de bestemming, en van het seizoen.
Jullie hebben de pech dat je in augustus reist. Het is dan al drukker dan normaal met toeristen, maar dit jaar val de Ramadan in augustus en zal het al helemaal topdrukte zijn. Ik weet niet waarheen je wilt vliegen, maar is www.airaisa.com geen optie?
Qua hotels geldt hetzelfde als hierboven. Je kan een dag of een paar dagen voor aankomst bellen naar een hotel om te reserveren. Zo doe ik het altijd. Je behoudt je flexibiliteit, maar je bent wel verzekerd van een kamer.
Beste Jenny
bedankt voor de info.
Wij landen in Jakkarta en zullen vandaar doorvliegen naar Yogyakarta of naar Denpensar.
De bedoeling was om via Java te reizen naar Bali en dan terug met een vlucht van Denpensar naar Jakkarta.
Vluchten van Jakkarta naar Denpensar zijn veel voordeliger dan andersom.
vandaar dat wij mischien ons reisschema omdraaien.
ik zal een kijkje nemen bij airasia.
groeten
Karl