Binnenlandse vlucht

Wij willen graag van Ayutthaya naar Chiang Mai met de nachttrein op
8 of 9 oktober. We willen op vrijdag 14 oktober 2011 terugvliegen naar BKK en door naar Koh Samet.

Adviseren jullie ons om de binnenlandse vlucht al te boeken vanuit NLD?
En moeten we de trein ook al reserveren vanuit NLD ivm drukte??

Ik heb net op de site van nokair gekeken.
Wat is het verschil tussen Nok eco, Nok flexi en nok plus???

Groet Mark en Mieke

http://www.nokair.com/s1000_obj/contents/html/en-US/BaggageInfo.html

zou pas boeken in Chiang Mai ; je weet maar nooit hoe lang je daar of in de omgeving wil blijven .
boek je vooraf hang je vast aan die bepaalde dag om te vertrekken .
trein vooraf boeken ??? denk niet dat het in die periode zo druk is (check ff bij Dave)

Hallo,

Als je zeker weet dat je op die datum gaat terugvliegen zou ik boeken. Heb je ook al gekeken naar Airasia die heeft soms ook goeie deals. Het kan namelijk duurder worden als je langer gaat wachten.

Air Asia:ChiangmaiAirport Sales Stations
Chiang Mai International Airport
Room No. 60, 1st Floor, Tambon Suthep,
Muang District, Chiang Mai 50200

Sales Office Chiangmai
Thaphae Road
416, Thaphae Road, Chiang Mai,
(Near Starbuck, Taphae Gate

goed oppassen als je on-line boekt bij Air Asia ; voor je het goed beseft smeren ze je het allerduurste pakket aan (extra kilo’s, verzekering , seat selection etc…)
dus alles uitvinken dat je niet nodig hebt . Vrees dat Nok ook die richting uitgaat met hun mogelijkheden tot overgewicht .

Ja dat is waar je moet alles erbij kopen maar dan nog kun je geweldige deals vinden. Ik vind Airasia geweldig en fijn om mee te vliegen. Het is net alsof je de bus neemt lol.

Ik ben het met je eens !
Inschrijven op de newsletter is een aanrader en kijken naar de deals!

Hee Mieke en Mark,

Rond 1 dec. begint het echte hoogseizoen pas. Tot die tijd overal plek zat. Ik vind Ayutthaya leuk, maar misschien ben je na een dag al “tempelmoe” , en wil je liever ergens anders heen.

Houd de mogelijkheid dan open, hetzelfde geldt voor strand: Misschien heb je er eerder zin in dan gepland, gewoon boeken wanneer je eraan toe bent.

Hans.

nee hoor, trein voor oktober zou geen probleem moeten zijn. mocht je ook van bangkok naar ayutthaya met de trein gaan reizen (leuk, 3e klasse tussen de locals) kan je op hualamphon (station van bangkok) ook alvast kaartje kopen voor nachttrein ayutthaya naar chiang mai (vertrektijd 21:01 en gaat er ook nog eentje later).