Bijbaantje zomer '10

Hoi!

Mijn naam is Inge, ik ben 20 jaar oud. Ik zou graag aankomende zomer (2010) een vakantiebaantje willen in Argentinië, om zodoende mijn Spaans bij te spijkeren en om werkervaring op te doen. Het werk maakt me niet heel veel uit, ik heb ervaring in onder andere oppassen (au-pair lijkt me leuk) maar ook heb ik jarenlang in de horeca gewerkt.
Op dit moment woon ik in Pondicherry, India, ik loop een half jaar stage bij een NGO.

Weten jullie misschien iets in bijvoorbeeld een stad als Buenos Aires? Zijn er nog tips die ik zeker moet weten?

Groetjes,
Inge

Wil je werken of vrijwilligerswerk doen bij een NGO?

Ik prefereer betaald werk aangezien ik daar kost en inwoning zelf zal moeten betalen…

Dan blijft de halve stad doorreizen om een uur of 20 in de week Engelse les te geven over of om 6 dagen in de week 10 á 12 uur per dag in een bar te werken

Met wat geluk kan je ook een job vinden als oppas maar dat zal vast niet vaker zijn dan zo nu en dan een avondje

1 like

Heb je suggesties waar ik kan beginnen met zoeken naar jobs? En wat betreft huisvesting en dergelijke? Ik heb gelezen dat het leven in BA goedkoper is dan in NL, klopt dit? Verder nog tips?