Bij Wie Heb Jij Je Reis Geboekt?

Deze keer wel mijn huiswerk gedaan. wie gaat met wie??? B)

weer niet goed, D-Reizen is een reisburo, het moet natuurlijk D Tours zijn.
sorry

De Gotcha Crew

Ik heb vandaag bij Dreizen geboekt
Groetjes
Erik

Snoeyink
Kent iemand dit? Ik heb er nog NOOIT van gehoord, is het een beetje goei?

Originally posted by Mell0w@29-03-2005, 22:46:20
** Snoeyink
Kent iemand dit? Ik heb er nog NOOIT van gehoord, is het een beetje goei? **

Snoeyink is 1 van de oudste touroperators die naar Spanje gaat, Organiseren niet zoveel ter plekke , maar als je nog met een kroegentocht mee wilt gaan moet je dat gewoon vragen aan Go Go Tours of Beachmasters. Zij doen allebij info uurtjes bij ons de bar.
Jullie zitten zeker in app. Nautilus aan de boulevard zeker, daar zitten de meeste snoeyink gasten. B)

De Gotcha Crew

Originally posted by Bar Gotcha+30-03-2005, 07:28:28–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Bar Gotcha @ 30-03-2005, 07:28:28)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–Mell0w@29-03-2005, 22:46:20
** Snoeyink
Kent iemand dit? Ik heb er nog NOOIT van gehoord, is het een beetje goei? **

Snoeyink is 1 van de oudste touroperators die naar Spanje gaat, Organiseren niet zoveel ter plekke , maar als je nog met een kroegentocht mee wilt gaan moet je dat gewoon vragen aan Go Go Tours of Beachmasters. Zij doen allebij info uurtjes bij ons de bar.
Jullie zitten zeker in app. Nautilus aan de boulevard zeker, daar zitten de meeste snoeyink gasten. B)

De Gotcha Crew **
[/quote]

Dankje voor je reactie! Hier gaan we zeker wat mee doen als t aan mij ligt :slight_smile:

xxx Melanie