Betaald werk in Quito, Ecuador aangeboden!

webmarketing bij een reisorganisatie in Quito
[ul]
[li]fulltime
[/li][li]jaarcontract (werkvisum wordt geregeld!)
[/li][li]startdatum bij voorkeur juli / augustus 2012
[/li][li]ervaring in marketing, websites en social media gewenst
[/li][li]talenkennis Engels en Duits
[/li][/ul]
Taken zijn o.a. de websites in wordpress onderhouden en verbeteren, googlepositie versterken (SEO) en social media en andere middelen inzetten om contacten te onderhouden en leggen met potentiele klanten en reisbureaus in Europa en de VS. Bovendien een mooie kans om net als ikzelf voor langere tijd in dit veelzijdige land te kunnen wonen en reizen!

Interesse? Graag reageren met CV in het Engels of Spaans naar werkeninecuador@hotmail.nl

hallo,

ik ben reisagent in Antwerpen en ben sinds vorig jaar terug van Ecaudor. In Quito heb ik bij Ecuador View Express gewerkt en graag wil ik in de toekomst terug om meer ervaring op te doen, als reisgids of reisagent. Ik reageer dus op uw berichtje en wil graag info uitwisselen met mensen die ook van plan zijn naar Ecuador te gaan of te werken. Mijn website is bijna klaar in Dreamweaver maar ik heb geen ervaring in Wordpress etc. Mijn contact is simpaholiday@hotmail.com. In december plan ik terug naar Ecuador te gaan en als ik er zou kunnen werken, zou dat ontzettend leuk zijn. Groetjes, Patricia