Betaald Werk Aangeboden!

[FONT=Optima][SIZE=7][COLOR=green]

Hallo,

Mijn vriend en ik zijn op zoek naar enthousiaste en spontane mensen, die ons willen helpen met verkopen in de zomervakantie en evt. langer.
Wij werken op markten, festivals en in winkelcentra’s en verkopen div. dingen. Dit jaar verkopen we sieraden, piercings (we zetten ze niet hoor!!), schilderijen en (demonstratie-)speelgoed.

Eisen:Goed Engels kunnen spreken
Communicatieve instelling
Rijbewijs is een pre

Wij bieden:Goede verdiensten
Een open & sociale werksfeer
Unieke ervaring in een prachtig land!

Als je meer weer wilt weten, kun je naar dit adres mailen:
:smiley: ellenbekema@yahoo.co.uk

Groetjes, Ellen :wink:

Hallo Ellen,

ik had je al eerder een mail gestuurd, maar misschien is die onder gegaan in alle reacties of hebben jullie het gewoon erg druk met reageren maar ik probeer het gewoon nog een keer.

Ik ben in ieder geval super enhousiast. Werken in Noorwegen lijkt me fantastisch. Ik wil Scandinavie heel graag leren kennen en uit ervaring weet ik dat werken in het land zelf de beste methode is.

Ik ben zelf 23 jaar, spreek vloeiend Duits ( misschien handig bij vakantiegangers) en goed Engels. Ik ben in bezit van een rijbewijs B en wat betreft communicatieve vaardigheden, daar doe ik een opleiding voor ( dus geen probleem). Ik ben 4-5 weken beschikbaar in de zomer ( maand juli sowieso).

Ik ben erg benieuwd naar wat precies de bedoeling is en hoor daarom graag meer van jullie.

Met vriendelijke groeten,

Meike