Betaalbaar restaurant gezocht ter overname in Algarve

Hallo iedereen,
**Weet iemand misschien een klein betaalbaar restaurant dat we kunnen overnemen in de Algarve, liefst iets waar we ook kunnen wonen. Wij hebben zojuist ons huis verkocht en hebben besloten om naar de Algarve te verhuizen na enkele zeer geslaagde vakanties. We kunnen ons een kleine investering veroorloven, maar zeker niet te hoog (max. 120k). We hebben al veel gezocht op internet, maar de makelaars hebben niet veel en als ’t er al is blijkt het erg duur te zijn…. Wie helpt ons? **

Betaalbare unieke mogelijkheid voor wonen en werken in de Algarve / Te koop restaurant

Vanwege privé- en gezondheidsredenen moeten wij helaas ons goedlopend restaurantje van de hand doen. Gelegen in een schitterend stukje natuur en water in de Algarve. Met dagelijkse passanten en vaste klantenkring, websites, goede omzet en goede verdiensten. In het pand kun je bovendien met 1 of 2 personen eenvoudig wonen, zonder extra kosten.
Dit is een unieke gelegenheid voor jou als je graag naar de Algarve wilt emigreren, maar nog niet weet hoe je aan geld of werk kunt komen. Wij vragen een lage prijs voor de overname en zijn bereid om je volledig in te werken en alles uit te leggen. Vergunning zit op het pand dus hoef je niet zelf te hebben. Je kunt dus zo de boel up-and-running overnemen.
Wij hebben een goede naam en reputatie opgebouwd en de omzet is navenant.
Wij hebben gekozen voor een dagopening, maar de mogelijkheid bestaat om dat uit te breiden naar de avond. Eventueel is ook onze bestelbus mee over te nemen.
Kijk even op: www.restauranthanselgretel.com of mail ons op: [EMAIL=“restauranthanselgretel@gmail.com”]restauranthanselgretel@gmail.com Hartelijke groeten, Margareth en Erik Gommers

Ik heb een handige tip voor je. In de Algarve kan je bij iedere tijdschriftenzaak de Algarve 123 kopen. Een krant die in drie talen, Portugees, Duits en Engels alle mogelijke zaken te koop aanbiedt. Zowel particulier als zakelijk. In die krant staat altijd wel een horecagelegenheid te koop of te pacht.

Succes

Ben

Hallo,in Nossa Senhora de Rocha(vlak aan zee in Porches) is één over te nemen in een vakantiepark.

Hallo.

Welk restaurant en op welk park is dit?
Graag,als je zou willen,op mijn emailadres doorgeven. [EMAIL=“hwoesik@hotmail.com”]hwoesik@hotmail.com
Dank voor je medewerking

Hallo,ik zal dit w-end een navragen hoe het eigenlijk heet !!! tot later Sandrinha.

Goedemiddag,

Op dit moment zijn wij bezig met diverse restaurants welke mogelijk in de verkoop komen.

Indien je mij je wensen mailt, zal ik kijken of één van de restaurants voldoet aan uw wensen.

Op onze website vindt u ons complete aanbod, maar in die goedkopere prijsklasse staan nu alleen bedrijfspanden/winkelpanden online. Om u als eerste op de hoogte te brengen indien er restaurants in de verkoop komen, ontvang ik graag uw wensen.

Met vriendelijke groet,

Chantal Bruining,
Divine Home
010-4973311
[EMAIL=“info@divine-home.nl”]info@divine-home.nl

voor direct link naar ons woningaanbod:

Hallo,

Sinds 6 jaar run ik een klein eetcafé in Monte Gordo, vlak bij de spaanse grens in de Algarve. In mei heb ik een ander restaurant overgenomen,maar ben nu tot de ontdekking gekomen dat 2 teveel voor mij is (ben alleen). Het eetcafé bied ik ter overname aan. Het biedt binnen plaats aan ongeveer 40 personen en heeft een oppervlakte van 100 m2. Buiten is nog een terras voor ongeveer 32 personen. In de winter draai ik voornamelijk met buitenlandse gasten (veel nederlanders) en in de zomer voornamelijk met portugeze vakantiegangers. Het hele jaar door is er dus toerisme! Het is een bekend overwinteringsoord voor nederlanders. Als je meer informatie wil, mail me dan op [EMAIL=“eveliendebunje@hotmail.com”]eveliendebunje@hotmail.com

Indien je op zoekt bent naar een restaurant ter overname, neem dan eens contact op met POLDERHOF Real Estate. We hebben meerdere opties ter overnamen, voor zowel koop als huur transactie.

Ons kantoor is Albufeira, bij de rotonde van de Globe, maar je bent natuurlijk ook altijd welkom op ons kantoor in Nederland voor meer informatie.

Polderhof Real Estate Albufeira
+351 289 580 630

Polderhof Makelaardij Oss
+31 412 62 32 50

Kijk eens op www.pida-advies.nl of stuur een mailtje aan pjdavelaar@gmail.com