Hallo!
Ik ben Besomeone oftwel Maaike. Ik ben op dit moment 25 jaar en heb een eigen appartementje in Leeuwarden. Samen met mijn poes Feya en katertje Chicko vermaak ik mij prima daar. Ik zit in het laatste jaar van mijn studie Marketing en Communicatie. Hierna zal ik moeten kiezen of ik verder studeer voor 1,5 jaar of dat ik ga werken.
Ik ben in 2013 voor een weekje op vakantie gegaan naar Tunesië. Wat viel ik als een blok voor dit land! Altijd was ik al gek op cactussen en het leven op straat. Dat heb ik hier gevonden. Daarnaast heeft deze vakantie mij nog meer geboden dan alleen een leuke tijd aan de andere kant van de wereld. Ik heb mijn verloofde er gevonden. Ik werd ontzettend verliefd op 1 van de mannen daar: Carlos. Achteraf gezien bleek dit een animatienaam want zijn echte naam is Atef. Anyway augustus 2016 wil ik met hem trouwen in Tunesië. Als de trouwerij erop zit willen we kijken of Atef en ik samen kunnen wonen in Nederland. Zoals je begrijpt staat ons nog veel regelwerk te wachten ![]()
Uhms… Ja tot zover maar eventjes,
Heb je vragen: just ask them!
Xoxo