Sinds een paar dagen kan ik mijn berichten niet meer aanpassen/verwijderen. Ook niet als ik het bericht slechts een paar minuten geleden gepost heb.
Ik heb deze vraag ook voorgelegd op het (Thailand)forum en kreeg antwoord van een “collega” forummers. Een iemand kan het ook niet en een ander weer wel.
Voor alle duidelijkheid zal ik even een plaatje plaatsen van mijn scherm.
p.s als het probleem is opgelost dan wil ik wel graag het topic sluiten/verwijderen op het Thailand forum. T is nu nogal een langdradig verhaal geworden en het forum hoeft wat mij betreft niet “vervuild” te worden. Hiervoor kan ik terecht bij het Thailand forumbeheer toch?
Om de één of andere reden heb ik zondag over jouw topic heengelezen. Sorry hiervoor.
Normaal gesproken kun je je berichten tot 1,5 uur na plaatsing wijzigen of verwijderen. Toevallig heb ik afgelopen weekend ook van een andere forummer (Dirkpie) al een vraag hierover gehad via een Persoonlijk Bericht. Kennelijk werkt het niet helemaal goed.
De redactie is het in ieder geval aan het onderzoeken (als ik zo jouw andere topic bekijk, hebben Premiumleden er gek genoeg geen last van). Zo gauw als dat er een oplossing is, komen we hierop terug. Tot die tijd zul je helaas je teksten moeten dubbelchecken op spelfouten, voor je ze plaatst.
Uiteraard kan de plaatselijke beheerder ook wijzigingen doorvoeren. In het geval van Thailand is dat Davenuman. Volgens mij heeft Thailand ook een aantal andere moderators die dit eventueel zouden kunnen. Ik zal het betreffende topic naar de Helpdesk verplaatsen, daar past het beter thuis.
Had idd al gevraagd of het topic gesloten/verwijderd kon worden omdat ik het zelf ook niet vond passen op het Thailand forum.
Zover ik weet hebben alleen Dirkpie en ik er last van, had Dirk ook al gezegd dat ik van de ontwikkelingen op de hoogte zal houden. Heb het ook gevraagd aan Dave en hij wist het ook niet, adviseerde me ook om het hier te posten. Idem met Georgessiam snapte er ook al geen snars van.
Maar het gekke is, durf te wedden dat ik DIT bericht wel kan aanpassen.
En kan gebeuren hoor, zie ook weleens wat over het hoofd;)
Forumlid Jenny stuurde ook al een PB dat zij ook geen wijzigknop kon zien. Ook zij is een normaal lid.
Gek dat je hier wèl berichten aan kan passen. Zelf heb ik helaas niet de mogelijkheid om dit te bekijken, dus we zullen moeten wachten op de administrators.