Hallo, Wie kan mij tips-ervaringen vertellen over een bergwandelvakantie in het noorden van italie.
ik dacht zelf in de buurt van limone italie/franse grens maar andere tips zijn welkom. hou van een ruigebergwandeling. wie heeft er tips voor me of ervaring,tip voor boeken of kaarten en wie weet hoe het daar is met honden.heb een eigen kamper is die makkelijk te plaatsen en zijn honden welkom. dit en meer zou ik graag van iemand vernemen en ben benieuwd naar ervaringen. Periode augustus
Ik ben verleden jaar ,naar Limone sul garda geweest,een van mijn favorieten.klein maar oh zo gezellig.Ik ben daar met mijn twee honden geweest,al tweemaal trouwens,is goed bevallen,maar het enige nadeel is dat je honden daar niet aan het strand mogen.Wij gingen savonds als het donkker was even met ze in het water.Voor de rest zijn ze wel hondvriendelijk.Spijtig dat je geen hotelletje zoekt want ik weet twee hotels waar ze zeer hondvriendelijk zijn.Met de camper weet ik het niet,maar er is wel camping in de buurt.