Hallo reisgenootjes,
Een kofferbak vol kampeerspullen, goede wandelschoen en een BBQ. Geen van te voren uitgestippelde route en een flexibele instelling. Redelijk actief mooie bergwandelingen maken of leuke plaatsen bezoeken. Een dagje relaxen aan een meer tussen de bergen of misschien wel avontuurlijk gaan raften of paragliden… ‘Back to basic’ een potje eten klaarmaken voor je tent en lekker een flesje wijn leeg drinken ’s avonds bij een vuurtje. Dat is voor mij ultiem vakantie vieren!
Voor de 2e week van Juni heb ik nog geen vakantie maatje. Diegene waar ik mee zou gaan heeft haar voet gebroken en een actieve vakantie zit er niet meer in helaas. Ik heb ruim 2 weken vakantie en de helft daarvan is ingevuld. Donderdag 29 mei vertrek ik met een maatje naar de Dolomieten (Italië). Wij gaan dan een week in de bergen wandelen en op 6 of 7 juni rijden wij naar Milaan. Vanaf daar pakt m’n maatje het vliegtuig terug naar Nederland. Vanaf dat moment heb ik weer volop ruimte in een met kampeerspullen gevulde auto Zelf moet ik 15 juni weer in Nederland zijn. Maar het valt vast ook nog met een paar dagen te verlengen… Dus mocht je geïnteresseerd zijn, moet je wel bereid zijn vanaf Nederland een ticket naar Milaan te boeken dan pik ik je daar op! Prijzen? Op dit moment tickets vanaf bijvoorbeeld Eindhoven €35,- of €40,-. Dat is duidelijk goedkoper dan met de auto…
>>>
Tot twee keer toe heb ik al in de zelfde hoek gezeten en de omgeving heeft enorm veel te bieden. De meren in noord Italië zijn schitterend! Lago di Como, Lago Maggiore maar wat ik ook wel een optie vind is om te gaan wandelen bij Cinque Terre. Dat moet ook schitterend zijn. Vanaf Milaan rij je eenvoudig het alpengebied in en daar heb mogelijkheden te over. Plus, met mij kan je veel kanten op!
:wereld:
Het is niet de eerste keer dat ik hier een reismaatje probeer te vinden. Twee keer eerder is dit al met succes gelukt op deze site! Verder heb ik veel reis en backpack ervaring en heb ik al vaak met ‘onbekende’ mensen gereisd. Nooit echt een probleem als je jezelf er voor open stelt is mijn ervaring en het is juist interessant om nieuwe mensen te leren kennen!!
Ooh ja, wie ben ik dan? Dat wil je misschien ook wel even weten Ik ben een man, 30 jaar, redelijk reislustig en avontuurlijk ingesteld. Enthousiast en een tikkeltje impulsief
Wat vakanties betreft ga ik vaak voor bergen en kamperen. Sta altijd open voor nieuwe dingen en mensen, woonachtig in het Zeeuwse Middelburg en de rest moet je zelf maar ontdekken als je geïnteresseerd bent.
Wat denk je er van? Begint het al te kriebelen? Ik heb ruimte voor maximaal 2 personen extra (3 totaal) denk ik. Ik weet het is een beetje kort dag maar dat komt omdat mijn reismaatje af moet zeggen. Als je serieus geïnteresseerd bent reageer maar meteen!! Kunnen we voor die tijd nog een keer afspreken en misschien wel de vakantie gaan plannen!
Ik hoor snel wat van je!
Groeten Floris.
:zon02: