Vraag een persoonlijk zonadvies aan en maak kans op 50 euro.
De Universiteit van Maastricht heeft samen met het Catharina Ziekenhuis een programma ontwikkeld waarbij u een persoonlijk advies krijgt over zonbescherming.
Deelnemers die de vragenlijst volledig invullen, maken kans op een cadeaubon van 50 euro (deze wordt 5 maal verloot). Bovendien ontvangt elke 10de deelnemer een cadeaubon van 10 euro.
Meedoen? Klik hier!
Voor meer informatie kunt u mailen naar: [EMAIL=“zonadviesopmaat@gvo.unimaas.nl”]zonadviesopmaat@gvo.unimaas.nl
Wat een nuttige enquête! Ik hoop dat veel mensen 'm in gaan vullen! Misschien is ie ietwat lang, maar er wordt duidelijke info gegeven en ook zeer goede adviezen!
Dank je wel voor je reactie.
We vragen inderdaad relatief veel informatie, maar die gebruiken we nadien om te vergelijken en te onderzoeken. Er worden uiteraard geen namen meer gekoppeld aan jouw antwoorden, en de informatie blijft vertrouwelijk.
Ingevuld. Vond diverse vragen te brak gesteld in vergelijking met het soort antwoord dat jullie verwachten (voor een precies antwoord, moet je de vraag precies formuleren).
Ik heb het geluk dat ik dagen lang kan rondlopen zonder te smeren en zonder te verbranden. Ik heb dan wel een gevoelige huid in de zin dat ik wel merk wanneer ik moet smeren/bedekken (en dan is ‘het’ nog niet te laat).
Uit de adviezen bleek dat ik er laks mee om zou gaan of dat ik me onzeker zou voelen en wat voor negatieve dingen dan ook. Dit terwijl ik toch altijd bewust handel.
“Blootstelling aan de zon in de jeugd heeft invloed op het al dan niet krijgen van huidkanker op latere leeftijd.”
Lijkt me niet voor alle gevallen opgaan.
***“De minimaal aanbevolen beschermingsfactor van een zonnebrandcrème voor volwassenen met een lichte huid is 30.”***
Hieruit blijkt niet dat jullie het over type 1 hebben. Ik heb een zeer lichte huid, maar type 3 volgens jullie categorisering. Ik heb niet minimaal factor 30 nodig.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Succes met het onderzoek!
Op zich goed en duidelijk, alleen jammer dat als je ergens invult dat je het met iets eens bent, dat je dan te lezen krijgt dat je het er niet zo mee eens zou zijn… beetje vreemd. Maar de adviezen kwamen overeen met mijn idee over zonnen en bescherming, dus dat zit wel goed.
Dank je wel voor jullie reacties.
We zijn ons ervan bewust dat bepaalde informatie duidelijker of anders geformuleerd kan worden. De opmerkingen die jullie geven worden in de volgende versie van ons programma verwerkt. Dus alle tips en opmerkingen zijn welkom.
Alvast bedankt voor jullie medewerking aan dit onderzoek.