ben op zoek naar een persoon in ghana Accra

Hallo wie kan mij helpen met het opzoeken van een peroon die in Ghana woont in de stad Accra
ze heet Rosemary Ankomah het enige wat ik heb van haar is de zip code 00233 ik weet niet of dit aan een adres is gelinkt hoop dat ik via deze weg meer informatie kan krijgen over deze persoon omdat ze graag naar nederland wilt komen ook begon ze erover dat ik moest helpen met een paspoort en een visum de kosten hiervan zijn volgens haar 550 euro wie o wie kan me helpen met de juiste informatie voordat ik misschien een grote fout bega en me geld ineens kwijt ben

met vriendelijke groet

vosje183

Beste,

visa kosten kan je altijd opvragen bij de visa diensten van de betrokken landen,
550 euro lijkt me belachelijk weinig te zijn voor en een visa en een paspoort
een zip-code is in Africa onbekend

vg

1 like

Belachelijk weinig? Belachelijk veel bedoel je!
Een visum voor minder dan 90 dagen voor Nederland kost 60 euro oftewel 260 GHC.
Wat een paspoort kost geen idee. Maar echt geen 490 euro lijkt mij!
http://ghana.nlambassade.org/shared/burgerzaken/burgerzaken[2]/consulaire-tarieven?selectedLocalDoc=consulaire-tarieven-ghana---nieuw
En 00233 is geen zipcode maar een landcode voor als je haar wilt bellen.

Echt… waarom blijven mensen in dit soort oplichting trappen. Als je van je geld af wilt weet ik wel betere doelen dan scams uit Ghana.

heb ook iemand leren kennen van ghana persoon is mrs mavis bentum doet vrijwillerswerk als lesgeefter in school ,heeft een visum zou graag naar belgie komen blijkt dat ze een reisticket naar belgie enkel niet zou mogelijk zijn heen en terug zou kosten 1250 euro reisticket weet niet dat juist zou zijn of enkel reis van ghana naar belgie kan of niet iemand suggesties omtrent dit
grtj danny

Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger, sorry voor Mrs Bentum als ze al bestaat.

Op Skyscanner doen retourtjes Accra-Brussel rond de 600-700 euro dus die 1250 lijkt bedoeld om iemand geld uit de zak te kloppen, net als je verhaal over visums hier…

https://wereldwijzer.nl/showthread.php?t=212751

Sukses in ieder geval,

<Erik> & [Sandya]

Visum kost 60€ en paspoort kost in Ghana geen 550€ aldus mijn ghanese schoonzus ;). Je wordt bij de neus genomen dus …

Vliegticket heb ik 600€ betaalt. Rechsteeks klm vlucht

@bmwtds

Ik kan u veel info geven over tickets,visum van Ghana naar Nederland/Belgie . en ik kan u ook veel vertellen over dat de persoon echt of nep is en dat hij/zij liegt of de waarheid verteld . Ik kom al sinds 2006 in Ghana

mijn Mail marcelvanrooijenfc @ hotmail.com