Ik heb T-mobile Prepaid, en kom er net achter dat ik daarmee niet kan bellen in Cambodja. Ik neem aan dat ik dan ook niet gebeld kan worden? Wat zou hiervoor een oplossing zijn? Het is vooral om bereikbaar te zijn (spelen wat dingen op gezondheidsgebied binnen de familie, daarvoor wil ik graag bereikbaar zijn) en om in noodgevallen te kunnen bellen (bv naar reisagent als er iets niet klopt ofzo) Iemand een idee? Misschien een sim only van een andere provider? En weet iemand welke provider wél bereik heeft in Cambodja?
Hoi Bibi,
met mijn Vodafone abonnement heb ik bereik in Cambodja. Denk er wel aan dat je minimaal een tri-band toestel nodig hebt.
Bedankt! Maar dan moet ik toch wat anders verzinnen… Volgens mij heb ik een dualband, en om nou voor 4 dagen Cambodja een nieuwe telefoon aan te schaffen…:tssk:
Ik meen dat het alleen netwerk 900 Mhz is en dat je in sommige gebieden met bepaalde providers toch geen verbinding kunt krijgen. Het is in enkele delen sowieso een gok of het werkt.
We zijn alleen in Siem Reap en omgeving, dus dat zal geen probleem zijn, maar als je alleen kan bellen met een triband, heb ik er met mijn dualband nog niks aan natuurlijk! Ik ga eens kijken of ik misschien van iemand een telefoon kan lenen.
:chin:Als je wilt bellen naar het buitenland zijn er zat bel mogelijk heden in Siem Reap voor een paar Dollar bel je dan naar Nederland
Groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
Het is vooral om bereikbaar te zijn, er spelen wat gezondheidsheidsproblemen in de familie waardoor ik graag bereikbaar wil zijn. Maar ik kreeg gisteren te horen dat er via het hotel waar we verblijven een mobiele telefoon kunnen lenen waardoor we dus bereikbaar zijn, kwestie van even het nummer doorgeven aan het thuisfront. Probleem opgelost dus!
:chin:Ja zo kan het natuurlijk ook al vast een fijne tijd toegewenst in Cambodja:THAILAND:![]()