Bellen naar Turks mobiel

Voor Lebara, werd me door de turkse groentenman aangeraden, had ik ook gekeken maar daar is hier waar ik woon moeilijk aan te komen.
De dichtsbijzijnde internationale supermarkt had toevallig zo’n ayyildiz startpakket liggen , had ook lebara kunnen zijn, en daar is het bijgebleven.

Mijn vriendin belt met Lyca mobile, moet goedkoper zijn dan Lebara.

Ik heb even op de website gekeken van Lyca.

Vind hem wel wat weg hebben van de Lebarawebsite.
Geen bedragen te vinden over bellen naar Turkije
Wel starttarieven en dal en piekuren.

Ik hou het maar bij mn eigen kaartje :wereld:

Haai,

Ik heb ook paar mensen leren kennen in Turkije… Waarmee ik nu ook bevriend mee ben geworden…

Alleen heb ik nu ook hun nr. gekregen…
1 nr begint met : 053
en de 2e nr begint met: 054
Maakt dat verschil uit ??

Als ik dan 009053… of 009054… bel
dan krijg ik van dat ik niet kan bellen… en dat het onjuist is enz.

Hebben jullie dat ook ???

de nr’s kloppen iedergeval wel…

Kusj,

En als je een sms stuur. Heb je dan nog steeds hetzelfde probleem.

Ik zit dus met hetzelfde probleem, ik bel iedere dag naar Turkije…heb een vriend daar…en het is ontzettend duur, nu is mij dus ook al aangeraden om Lebara te nemen…is het dan handig om gewoon mijn telefoon simlock vrij te maken? of nieuwe telefoon speciaal voor naar Turkije te bellen?
Misschien inderdaad een stomme vraag maarja ben nog niet zo erg thuis in dit soort dingen haha

groetjes,

Danielle

Heeft geen zin,sim-lock vrij is alleen een optie ter plaatse en dan met een turkse simkaart;probeer eens de belhuizen eens inde grote steden of de bovenstaande aanbieders

NIHSa;

er moet nog meer achter;

0090534 of 0090535 en 7 tallig netnummer;dus0090 en dan 3 tallig netnummer gevolgd door 7 tallig volgnummer,

bvb 0090534 xxx xxx x

Boh ik snap niks van jullie :open_mouth: en hoe zit t als je n mobiele nummer krijgt van iemand uit turkey en je smst met beltegoed [ opwaardeerbon ] van t-mobile gaat dat ook gewoon of hoe zit dat… xx

Ja hoor je kan gewoon naar dat nummer smsen begint wel altijd met 0090 dat is het landnummer

Oke dan bedankt :slight_smile:

Hi Daniëlle,

Ik had hetzelfde probleem maar dan niet met een vriend maar gewoon met vrienden en nu met mijn dochter die net weer voor 6 weken (misschien langer) is vertrokken.
Ik betaal voor het bellen naar een Turks mobiel nr. € 9,00 voor een uur, dus 0,15 ct per minuut.
Ik bel met voipbuster, www.voipbuster.com dat is een gratis programma wat je kunt downloaden voor je pc. Je kunt heel makkelijk opwaarderen via i-net. Een koptelefoon met microfoon heb je al voor €5,00 euries bij de Gamma (dat zeg ik:biggrin:) Ik denk dat je dan ongeveer het goedkoopst uit bent. Het kost allemaal al duur genoeg is mijn mening.

Veel succes ermee!:slywink:

Groetjes, Fey

Kijk eens op www.televergelijk.nl hier staan nummer waar je goedkoop mee naar Turkije kan bellen vast en mobiel.

Hoi, ik bel altijd naar turkse mobiel via 0900-0790, of 0900-5050271. Allebei 13 ct. per minuut. En naar een vast nummer in Turkijke 0900-5050263, 3 ct. per minuut!!
En het werkt perfect!!!

Ik belde eerst met de belpiraat maar dit was nog steeds behoorlijk duur.

Ik heb nu een Ortel Simkaart gekocht die ik steeds opwaardeer met EUR 10 beltegoed en met die EUR 10 beltegoed kan ik heel lang bellen van NL mobiel naar Turks mobiel.

Ik heb gewoon de Ortel Simkaart in een oude simlockvrije telefoon gestopt. Maar anders kan je gewoon een goedkoop mobieltje bij de Mediamarkt halen en op de markt voor EUR 10 simlockvrj laten maken bij een belhuis.

Hoi hoi,

Bel je dan vanaf een vast toestel of met je mobiel? Ik denk dat dit wel belangrijk is om te vermelden :slight_smile:
Als je vanaf een mobiel belt met een 0900 nr kan het nl zo zijn dat de provider van waar je belt je eerst kosten in rekening brengt voor het bellen met een 0900 nr en daar komt dan nog die 13 ct bij en dan is het vaak niet zo goedkoop meer maar ben je nog veel duurder uit. Bij de meeste providers kost bellen via een 0900 nr meer dan 1 eurie.

Groetjes Fey.

Heey eenelfje ben je weer terug ?

Bel vanaf vaste telefoon met budgetbel!! 10ct pm naar mobiel en 3 ct pm naar vast.Is de goedkoopste 0900 die er is!!!

Hmm das inderdaad niet echt duur… :wink:

Hallo ik heb even een vraagje:
Ik heb een mobiele nummer gekregen van iemand in turkije
het begint met +90534 en dan nog 7 nummers dus in totaal 14 cijfers.
wanneer ik dat nummer bel krijg ik een vrouw en soms een in bezet toon.
Mijn sms is wel verzonden.
weet iemand wat ik fout doe??