Op deze website kan je zien met welke provider je het goedkoopste naar Tunesie en andere landen kan bellen.
Vergelijk 0900 providers voor bellen naar Tunesie
Wel jammer dat veel andere landen stukken goedkoper zijn.
Op deze website kan je zien met welke provider je het goedkoopste naar Tunesie en andere landen kan bellen.
Vergelijk 0900 providers voor bellen naar Tunesie
Wel jammer dat veel andere landen stukken goedkoper zijn.
Dimanuel,
Dank je wel voor de tip !
http://www.diskussionsforen.net/tunesienforum/graemlins/daumen1.gif
Groetjes,
Pittie
Op dit moment kun je bellen naar Tunesie van een vaste naar een vaste aansluiting voor 7 cent per minuut.
Code: 0900-1921.
Naar mobile bellen is nog steeds duur nl 25 cent per minuut.
hallo,
heb je bij jou geen telefooncellen in de buurt waar ze ook internet hebben een soort cafe daar kun je meestal heel goedkoop naar tunesie bellen soms al voor 25 cent per minuut;
succes
hallo ik bel ook altijd naar tunesie
maar ik gebruik altijd een kaart kan je halen bij het postkantoor
10 euro kan ik een half uur van mobiel naar mobiel bellen
bij van die bel huizen betaal je ook 10 euro voor 100 min maar ik woon in een klein dorp waar we niet die bel huizen hebben
maar als ik in amsterdam ben of den helder dan koop ik wel altijd zon kaart super handig ik hoorde dat als je naar een huistelefoon belt met zon “bel huis” kaart kan je 1000 min bellen
groetjes anita
Ik koop hier in België een maghreb kaart, voor € 5 kan je van mobiel naar mobiel maar liefst 40 min. bellen !! Ik had eens een andere kaart geprobeerd, en dat was voor € 5 slechts 11 min. ! Ik was geschrokken !! Maar zo’n belcabinnes heb ik hier ook in de buurt, 2 minuutjes met de fiets en ik ben er … B)
Hoi Miss Tunisie,
Heb je met die Maghreb kaart altijd een goede en snelle verbinding? Ik gebruik momenteel easy phone, voor 5euro , 23 min naar GSM en 28min naar een vast toestel. Werkt fantastisch.
Mooie site heb je trouwens. Zal mij binnekort is inloggen, heb reeds 3j een tunesische vriend en het gaat fantastisch.
groetjes
[COLOR=blue]
Hallo,
Ik woon in belgie bel heel vaak naar tunesie in een soort internetcafe waar je ook telefoons hebt ik had laatst een half uur voor 5 euro het is geloof ik 12 cent per minuut ofzzo veel goedkoper als met belkaarten;
groetjes,
sunstar