Belangrijk! Willen jullie stemmen? Ik wil naar Bali

Iedereen bedankt die op mijn cocktail gestemd heeft!
Volgende week is de uitslag. Mocht ik de reis winnen dan horen jullie dat zeker.

Groetjes Lisette

Gaat YES mij geen reclame sturen als ik al die adresgegevens moet invullen? Ik wil graag stemmen, maar heb geen zin in zinloze post van een een of ander blad dat mij niet interesseerd. Wie het weet mag het zeggen…

Groet,
Wouter v. Kuijk

Ach, reclame kan je zo weer weggooien…en je geeft deze jongedame wat meer kans om ook naar het ultieme vakantieland te gaan

groet

Rob/

I know en ik gun het haar ook van harte, maar ik zit niet te wachten op inschrijving in een een of ander postregister waar je vervolgens weet ik wat voor moet doen om er weer uit te komen en zodoende al die (weggooibare) ongewenste post ontvangt. Bovendien vind ik het zonde van het geld en het papierwerk om iets bij iemand door de deur te laten vallen wat zonder er maar naar te kijken in de vuilnisemmer verdwijnt. Snapt u?

Groetjes,
Wouter v. Kuijk

Je hoeft de reclame niet te ontvangen. Je hoeft dan alleen maar het vinkje over de reclame niet aan te vinken. Dat is niet verplicht. Je zal dan niks ontvangen. De stem telt dan ook.
Ik hoop dat je nog gestemd hebt.

Senior thnx :wink:

Helaas, ik heb de reis niet mogen winnen.
Iedereen bedankt die de moeite heeft genomen om op mijn cocktail te stemmen

Tja…dat is dan jammer, volgende keer meer geluk!