Bel/data en data SIM ter overname, 10 Euro

Ik ben net een halve dag terug uit Vietnam, geweldig land trouwens!
Ik heb bij aanvang bij Viettel in Hanoi - de grootste provider - een data SIM aangeschaft van 3Gb en een bel/data SIM waarbij ik niet precies meer weet hoeveel minuten bellen en hoeveel data. Was een beetje onduidelijk verhaal.

De data SIM heb ik nauwelijks gebruikt, daar zit zeker nog 2.7 Gb op.
Ik heb deze in een mobiele router gestopt, ook kun je hem natuurlijk in een telefoon stoppen en dan als hotspot gebruiken. Je kunt met meerdere apparaten tegelijk werken, althans bij mij werkte dat.
Met de bel/data sim heb ik geen data verbruikt, wel heb ik er een keer mee naar NL gebeld (max 4 minuten).
Ik weet zeker dat je er nog prima lokaal mee kunt bellen en ook nog wel een paar keer naar NL.

Beide Sims zijn op te waarderen (top up) en hebben geen pincode, kortom plug & play.
Wie heeft er interesse deze voor 10 Euro over te nemen, incl verzendkosten en incl 43.000 Dong: lijkt veel, maar is nog geen 2 Euro.
Ik heb voor de SIMs ca 20 Euro betaald.
Graag een pb.

Hoi Coen,

kan deze Sim in iedere telefoon gedaan worden en krijg je dan engelse taal?

Hallo Coen,

Miosschien even handig om te vermelden wat voor SIM card.
Bedoel, is het een Nano sim bijv. dan kan iemand met een micro sim er niets mee of moet er een hulpstuk bij kopen als het al kan voor dat toestel.
Geld dus ook voor mensen die een gewone sim card telefoon willen meenemen en dus ook niets aan een micro sim hebben.

Van een gewone grote sim is wel een micro sim te maken en van een micro sim is wel een nano sim te maken, dus even opletten mensen.

Ook het uitproberen hier in Nederland heeft geen nut, want hij werkt alleen maar in Viet Nam.

@ Coen,
Kan je misschien ook de uiterste datum kunnen vermelden, misschien dat Kootje hem niet wil, dan kunnen andere mensen kijken of het iets voor hen is.

bvd
Ton.

Hoi,
Ik heb m in een reservetelefoon gedaan (iPhone 4s)
Met een adapter (voor een paar euro te koop in NL) kun je de SIM “kloppend” maken voor iedere telefoon.
De taal die je hebt ingesteld in je telefoon, is leidend.
Soms ontvang je een soort van reclame SMSjes. Deze zijn natuurlijk in de Vietnamese taal.
Het opwaarderen wordt op de codekaart ook in het engels uitgelegd.

Qua uiterste datum (opm van Ton), Tsja daar ben ik voorzichtig mee, Volgends de mensen van Viettel is het een half jaar vanaf 7 feb.
Echter daar geef ik geen garantie op hoor. Ik kan het nl nergens checken …