Beklimming Zugspitze (hoogste berg van Duitsland)

Edit: Mijn profielfoto is van de Matterhorn. Een totaal andere berg, dus laat je niet afschrikken :wink:

Eerst even mijzelf voorstellen: Ik ben Kasper, een nieuwsgierige, avontuurlijke jonge man van 23 jaar. Mijn leven bestaat uit uitdagingen en avonturen. Ik ben graag buiten en hou van de natuurlijk. Mijn hart ligt in Canada, maar de Europese Alpen zijn een iets dichterbij en toch prachtig alternatief. De plannen zijn eindeloos, maar graag zou ik samen met iemand anders het avontuur opzoeken.

Tijdens het Pinksterweekend wil ik de bijna 3000 meter hoge Zugspitze beklimmen, de hoogste berg van Duitsland. De beklimming is vrij zwaar, dus een goede conditie en (berg)wandelervaring zijn vereist. Daarnaast is er het nodige materiaal voor nodig, zoals stijgijzers en klimspullen. Zelf heb ik veel materiaal, dus je zou spullen van mij kunnen lenen.

De klim naar de top zal 1 of 2 dagen kosten. Overnachten in een berghut, of eventueel in een tent.

Dat is even in het kort mijn plan. Uiteraard heb ik meer/uitgebreidere informatie.

Het lijkt mij erg leuk als iemand met mij mee gaat. Heb jij hier oren naar, laat het mij weten.

Twijfel je? Misschien helpt dit: :slight_smile:

Hallo Kasper,

Je plan lijkt mij supercool. We kunnen het wel samen doen. Zullen we het overwegen ?