bekenden

Gaan er eigenlijk ook nog een beetje bekenden van jullie naar blanes?
bij mij aardig wat

-vriendin met vriendin
-vriendin van vakantie op kreta
-jongen uit me klas
-misschien nog een vriendin met een vriendin

en als k daar ben kom k vast nog wel mense tege die ik ken, nja deze mense zijn teminste leuk, laat de stumperds maar thuis blijve, ja tog :smiley:

Wel jammer dat ik je niet tegenkom:( want dan ben ik al weg

ja klopt :frowning: helaas! laat ff een leuk bierviltje 8er in de klomp ofzo met een berichtje :wink: hahaha je snapt wel wat ik bedoel als je er komt :smiley:

wij lope goffa met bijna 20 man uit de briel te gaan dus als ie dat ook bekent ken noemen ja. Lekker rotterdams sfeertje daarow hoor. Maar ik vind het eigelijk een gekke vraag maarja!! Maareh wij gaan pas 4 aug.

haha ja jullie loop k ook mis :wink:

Tsja jammer, maareh het is juist leuk om daar mensen te ontmoeten inplaats je van te voren weet wie dr zijn.

haha ik kan dr toch ook nix aan doen :smiley: ik hoor t ook al1 maar dat ze gaan :stuck_out_tongue: achja je gaat daar tog je eige gang

hey ik lees dat je goed ken pokeren. kom maar is langs zou ik zegge:P. Lekker strippokeren:D

pokeren? :expressionless: ik? ik kan ezelen? :stuck_out_tongue:

Voor pokeren moet je bij ons zijn.

we hebben het over strip poker dus liever neit

Ik kan pokeren…

Nou ik zou wel een lekker potje strippoker met jou willen spelen, lekkere dekhengst van me.

-taal-

:banana:

hahahah :smiley: jij laat je echt inpakken… je hebt tog zelf ook wel door dat ze je fucken :wink: je moet et nie zo serieus neme

oeh wat een wilde fantasien van jou :banana:

Dat bevalt mij wel

geweldig zeg

Kevin, ook van mij een kusje. En ohwja ik heb carree dus trek maar wat uit :stuck_out_tongue:

Woohoo!! Show that sexy body!!!