Beginner - Kriebels Nieuw Zeeland

*Hoi Allemaal,

Mijn naam is Vivian en ik ben 20 jaar oud. Ik zit in het laatste jaar van mijn HBO opleiding en doordat ik een half jaar studievertraging heb zag ik de kans schoon om een aantal maanden te gaan reizen in 2015 (van ong. eind april tot halverwege/eind augustus). Ik ben begonnen met zoeken naar vakantiewerk, en toen viel mijn oog op een website over werken in Nieuw Zeeland. Mijn hartje begon sneller te kloppen en mijn interesse was gewekt!

Omdat ik nooit verder ben geweest dan Turkije/Egypte/Lanzarote, en waarschijnlijk na het afronden van mijn HBO opleiding niet meer zo lang vrij kan nemen, vind ik dat ik deze kans moet pakken! Alleen omdat ik geen idee heb hoe alles werkt en wat je allemaal moet regelen voor zo’n reis, heb ik me aangemeld op dit forum. Ik hoop dat ik er wat aan heb, en dat er mensen zijn die ervaringen en tips willen delen!

Liefs, en allemaal heel veel reisplezier toegewenst :)*

Welkom op Wereldwijzer, Vivian!

Het is zeker een mooie kans om naar Nieuw Zeeland te gaan. Wellicht is het handig voor je om even een kijkje te nemen in het Nieuw Zeeland Forum. Hier staat genoeg aan tips en informatie. Hopelijk helpt het je. Succes!