Begin 2018, middenseizoen Oostenrijk (ik ski)

Man 56
behoorlijk ski- niveau (behalve de hara kiri, kan ik vrijwel alles aan, maar heb geen voorkeur voor “zoveel mogelijk zwarte pistes”).
HBO+ niveau (het is toch twee keer een werkdag rijden)
(Wellicht voor jou van belang: Hetero)

Mijn skivakantie (=minimum-eisen aan een skimaatje)

• Fun, genieten en gezondheid voorop, dus ook apres :bier: Je hoeft niet mee, maar hou er rekening mee dat ik wél ga. Bij de lokatiekeuze speelt dit mogelijk een rol
  • Eérste lift omhoog (dus niet te gek laat :tand: :slapen: en bij goede conditie (s) pas laat terug
  • Halfpension (of jij moet graag willen koken :wink:
  • Ik kan rijden en heb een auto met winterbanden en sneeuwkettingen*. Handig als je ook kan rijden en een nog mooiere /budget-vriendelijker auto hebt dan ik. Ik rij het liefst rond 02:00 weg op zaterdag.
  • gelijkwaardigheid en daarin ook een onderlinge klik. Ik kan niet tegen al te dominante types.

De rest bespreken we dan nog (wellicht inleidende beschietingen via persoonlijke berichten alhier).

NB, Ik heb inmiddels gereageerd op een advertentie en ben me aan het oriënteren op een ski-groep. Zodra dat evt rondkomt laat ik dat hieronder wel weten en vervalt de advertentie.

• Om schade aan mijn auto te voorkomen vraag ik of je je gear beschermd meeneemt (foudraal/tas o.i.d.)

Hallo Man
Heb je al iemand gevonden ,ik wil ook nog graag in januari naar oostenrijk .
Gemiddelde skier graag ook vroeg op de piste.
Als je advertentie nog telt hoor ik je graag.

Gr Dick

Hoi Dick en 56-jarige,

Ik ben 57 jaar, (vr) gemiddelde skier, en ook graag van vroeg tot laat op de pistes.
Kan alleen beter in de 3e of 4e week van januari.

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes Marloes

Hoi 56-jarige man,

is de ski-groep de 2e week van januari of later, en is er misschien nog meer plek???

Hartelijke groet,
Marloes

Deze advertentie is komen te vervallen.