Bedugul alternatief voor Munduk

In hoogseizoen 2014 ga ik met mijn twee kinderen van dan 4 en 7 naar Bali. De hele rondreis heb ik al gepland, alleen nog acco in Munduk te regelen.

Nou vraag ik me af of bijvoorbeeld Bedugul, Candikuning net zo leuk/mooi is als Munduk? Munduk lijkt me prima, maar ligt ook weer zo voor de hand. Daarom zoek ik in de omgeving voor alternatieven zodat ik nog kan keizen. Ik reis met twee kleine kinderen, dus kan geen lange wandelingen maken.

Heeft iemand hier een mening, tip od over die mij verder helpt?

Voor de volledigheid is mijn reisplan: Sanur - Munduk? - Lovina - Ubud - Abibi - Gili Air - Sanur

Alvast bedankt voor het meedenken!

ik ben made darma.ik ben balinese gids.ik vind zelf munduk veel mooier dan candikuning bedugul.munduk met groene omgeving. munduk is ook het centrum van specerijen van bali. hier in munduk wonen ook meer balinese hindu en bij bedugul wonen al meer javanse moslim.daar staat ook grote moskee en grote moslim school
van bedugul naar munduk is ook tocht niet veer.het is circa 6- 7 km
bij munduk is ook veel mooier voor de kinderen. daar kunnen veel jullie kinderen over de planten leren
als u meer infomatie hebt nodig stuur maar email aan deze address diatmika1980darma@yahoo.com

Via Wereldwijzer app