We hebben onze droom gerealiseerd en onze nieuwe bed and breakfast gestart in Bali.
In het hartje van het vredige dorpje Umalas, tussen de beroemde stranden van Seminyak en Canggu op het westen van de kust van Bali , verwelkomen wij jullie het hele jaar door, in de rustige omgeving van de Villa Rumah Sungai.
Wij delen met u onze liefde voor " Het eiland van de Goden"en zullen ernaar streven om jullie verblijf in de Villa Rumah Sungai onvergetelijk te maken.
Het is ook mogelijk de gehele villa te huren, volledig privé, voor een of meerdere weken.
5800 euro per maand in de peakseizoen…voor 1 maand, dat betalen wij voor 6 jaar!! het ziet er leuk uit maar geen echte luxe. Bed en breakfest daar versta ik iets heel anders onder.
In Seririt eo krijg je bed en breakfest en koffie -thee zoveel als je wil voor nog geen 5 euro per nacht. Okay het is daar basic maar wel met een klein zwembad en brandschoon!!
maw jullie zijn wel een ietsiepietsie te duur voor onze smaak.
Maar suc6 en veel clandizie toegewenst van de beter gesitueerde medemensen.
Dan zou IK onder die gangbare prijs zitten. Concurrentie op Bali is groot. Jaloersheid ook, da,s mijn ervaring na 10 jaar hier te wonen.
Voeg iets extra,s toe bv boottouren, gratis een paar maal duiken etc etc.