Baskale

Iemand ooit in Baskale turkije geweest?
Mijn vriend woont in ekecek maar ik kom met de vlieger to VAN… Vorige keer zat ik in VAN center en ik dacht dat we daar nu ook gingen verblijven maar hij spreekt over baskale, ik ben daar 1x voor bij gegaan en dat was een superklein dorpje in de bergen :frowning: ik kan er niet mee lachen ! Tenzij het groter is dan ik denk ?

:frowning: niemand dus ik dacht het wel wie zou ook naar daar willen gaan pfff

Hoi Vanoek,

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar als het goed is ligt het in zuid oost Turkije.

Ik heb een blog van iemand gevonden die daar wel is geweest, niet veel info maar misschien heb je er iets aan:

*Baskale – Iran – Urmia
by Thomas

Gisteren zijn we gestrand in Baskale. Zo mooi als de dag eindigde (Zie de foto’s van gisteren) voor binnentreden van Baskale, zo chaotisch, deprimerend begon de avond. Aan het einde van een reisdag, zit je als reiziger nooit te wachten op drukte. Gezellige drukte misschien wel, maar geen omgeving waar je een onbestemd gevoel van krijgt. En dat gecombineerd met het ontbreken van een hotel en een heel stadscentrum wiens ogen op jou gericht zijn. De attractie van de dag zeg maar. Er was 1 hotel in het dorp, het Akkoyonotel, en het is een klasse apart in het hotelwezen. We hebben kennis gemaakt met een ‘zero star hotel’. Er was geen licht, geen verwarming, en de bedden van beton. Een blik naar elkaar was genoeg, een zucht, maar wat moet je, doorrijden in de nacht in een vijandig grensgebied is ook geen optie en op dat moment zat ik er echt even doorheen. Het hoort bij reizen.*

Hier de link van de pagina,je moet ff scrollen naar beneden, succes!:
http://www.thomas-g.nl/?m=201111

Oei dat klinkt verschrikkelijk :frowning: zucht ga het bespreken …

het spijt me dat ik niet wat beter nieuws voor je heb…

Groetjes Kim

Geen probleem, ik ga er toch heen gaan :slight_smile: Ik ben er al eens geweest hoor … maar nu ga ik er echt een week blijven ipv op doorreis. Maar mijn vriend is een koerd en komt van daar dus denk nu niet dat ze hem en mij vies zullen bekijken aangezien wij geen “toeristen” zijn … en als er problemen zijn met het hotel kan hij ook dat allemaal uitleggen en vragen ^^ ! Bedankt

Voor diegene die er ooit zouden gaan: ik ben er geweest maar als vriendin ‘van’ en dan valt dat goed mee nuja de mensen staren wel behoorlijk dus ik kan begrijpen dat je als toerist echt heel hard wordt bekeken !