Barman en horecapersoneel gezocht voor winterseizoen Nederlands hotel in Franse Alpen

Hotel Au Bon Accueil is een gezellig hotel in de Franse Alpen met voornamelijk Nederlandse gasten.

Voor het winterseizoen zijn we op zoek naar horecapersoneel en een barman/barvrouw.

Je maakt onderdeel uit van een klein en flexibel team en zal meer dan genoeg tijd hebben om de pistes op te gaan!

Wij zijn op zoek naar collega’s die:

[ul]
[li]Beschikbaar zijn van half december 2009 tot half april 2010[/li][li]Aantoonbare werkervaring hebben, bij voorkeur in de horeca [/li][li]Spontaan en geïnteresseerd zijn [/li][li]Teamspirit hebben en van aanpakken houden (voor het horecapersoneel is schoonmaak van de kamers en de afwas een belangrijk onderdeel van je takenpakket)[/li][li]Affiniteit en/of ervaring hebben met wintersport[/li][/ul]
Wat bieden we jou?

[ul]
[li]Een fantastische tijd in een fantastisch berggebied[/li][li]Brede horecawerkervaring in het buitenland[/li][li]Een prima basissalaris plus verblijf (inclusief eten/drinken) in het hotel[/li][li]Vergoeding van je heen- en terugreis[/li][li]Vrije tijd om te skiën of te snowboarden (of gewoon niets te doen)[/li][/ul]
**Iets voor jou? **
**Stuur dan z.s.m. een email naar [EMAIL=“hotelaba@neptune.fr”]hotelaba@neptune.fr **
of bel +33 4 76800672 (we spreken Nederlands).

www.hotel-au-bon-accueil.com

Hallo,

Na het lezen van uw oproep, de site gezien te hebben en alle reacties op zoover heb gelezen, ben ik enorm enthousiast geworden, alleen helaas paar jaar te laat!!
Nu ben ik benieuwd of u voor het komend winterseizoen 2013/2014 nog iemand nodig heeft?
Ik heb veel ervaring in de horeca en ben ontzettend enthousiast, minpunt is wel dat ik de Franse taal niet beheers.

Graag hoor ik van u of u nog mensen nodig hebt!

Vriendelijke groet,

Bianca