Hoi, wij zijn een gezellig kleinschalig hotel in de Franse Alpen en zijn opzoek naar nieuw personeel voor het winterseizoen 2004/2005.
Ben jij avontuurlijk ingesteld en wil je graag een paar maanden weg uit het suffe en platte Nederland dan ben jij degene misschien wel, naar wie wij opzoek zijn.
Wij hebben vacature`s vrij voor receptie-bar en restaurant werkzaamheden, heb je enige kennis van de Franse taal reageer dan snel en stuur een sollicitatiebrief met c.v. naar : info@lehorspiste.com
Halloo!! Ik ben ook geïntresseerd in een seizoensbaan in een frans wintersport gebied! Ik studeer nu frans vor drie maanden in Frankrijk. Het enige probleem is dat ik nog maar 17 ben. Afgelopen jaar heb ik mijn Havo diploma gehaald en ik heb al ervaring in de horeca. Graag een reactie!
Hallo,ik ben 18 jaar en heb een uitstekende kennis van de Franse taal.Alleen ben ik pas beschikbaar vanaf januarie of misschien iets vroeger(hoogstens begin december)Laat me iets weten alstublieft.[EMAIL=“keoma_zec@msn.com”]