iemand behoefte om te reizen in bangkok vanaf 26feb tot 16 maart?
Hey! Zelf reis ik op 27 februari naar Bangkok. Daar blijf ik tot de 5e maart en dan ga ik met de bus naar Cambodja, Siem Reap en dan doorreizen naar Ho Chi Minh en via de kust van Vietnam naar Hanoi. Dat binnen ongeveer een maandje… Ik weet niet wat precies jouw plannen zijn, maar wie weet kunnen we wat samenreizen?! Hoor wel van je! Greets!
ik kom 28 februari aan in Bangkok en ga waarschijnlijk direct door naar het
bounty eiland Ko Chang waar ik 3 maanden geleden ook an ben geweest, echt super daar. Ik, Pieter van 24 jaar oud, ben in juli afgestudeerd en voordat ik ga werken eerst nog een mooie wereldreis maken. 7 maart vlieg ik terug naar Nederland na 5 maanden onderweg te zijn geweest.
Hi,
Ik ben in Bangkok op dit moment. Zit in hostel ‘The Overstay’ ga 2 maart door met de trein/bus naar Cambodja en daarna verder Vietnam in, China, Nepal & India.
Add me on facebook ( fenno verdaasdonk ), ik sta altijd open voor een lekkere Sangssom-coke en een leuk gesprek.
grtz Fenno
Hey! Ben nu op schiphol en vlieg binnen een half uurtje… Wil vliegtuig natuurlijk niet missen, dus je hoort later nog wel even van me! Have fun!