wie heeft er ervaring met een ballonvaart, boven de wildparken in Kenia,
wij gaan in September op safari willen dolgraag een ballonvaart boven een van de wildparken, wie heeft hier ervaring mee, en wat kost het ongeveer.
het is volgens ons een onvergetelijke ervaring, dus kom maar op met jullie ervaringen en verhalen.
ik heb het gedaan met mijn ouders toen ik 16 was en ik vond het doodeng en ijskoud.Bovendien vond ik dat we opgepropt stonden met 12 man in zo’n ‘‘bakje’’ (al is dat wel groter dan je zou verwachten)
Mijn vader en moeder vonden het super.
Nu is het geen spek voor mijn bek, 350 euro per peroon met 5 personen ligt niet in mijn budget.
Ik huur voor een uur een vliegtuigje voor 150 € dan kunnen we allemaal mee voor die prijs.
A trip in the balloons costs Sh 35,000 an hour and one balloon carryies 12 people.
Mar je moet er wat voor over hebben he, om dichter bij God te zijn … Zelfs de paus is al meegeweest. Maar of die zelf betaald heeft ?
Een van de mooiste dingen die we ooit gedaan hebben.Het kost ong 300 euro ,maar het is dat bedrag dubbel en dwars waard.
Als je in sept in de Mara bent heb je daar de grote concentraties van gnoes en zebras.Wij zijn vertrokken uit het Governors camp.
Meestal loont het om vooraf via je reisorg te boeken.
Zeker doen.
Gr Wim Fabrie