Bali, Nepal, tibet, mongolie

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een medereiziger die het gezellig vind om met mij samen te gaan vliegen en/of een gedeelte te reizen in bali, nepal, tibet, of mongolie! Ik zoek iemand (vrouw) die van het vrije reizen houd en ter plekke wel ziet wat er gebeurd en wie of wat er op haar pad komt.
Ik vind het fijn om in ieder geval iemand te hebben om de lange reis in het vliegtuig mee door te komen en voor de eerste week in een van die landen (waar we dan ook maar beginnen) een beetje mee op gang te komen en de eerste indrukken te verwerken en te delen.
Ik ben zelf een vrouw van 23 (jan.24) en ben sinds een jaar werkzaam in de zorg op een groep kinderen van 8-14 met gedragsproblemen.
Ik hou van mensen, natuur, verschillende culturen (en dan vooral de spirituele aspecten), vrijheid, kunst, wandelen, kletsen, maar ook stilte, lezen, dansen, lachen, plezier maken, avontuur en de rest bespreken we wel in het vliegtuig! :slight_smile: Ik hoop snel iets van jullie te horen!!!
Mijn emailadres is: [EMAIL=“magicfeelings@hotmail.com”]magicfeelings@hotmail.com
Tot snel!

Ps: voor meer foto’s, mail me even.

Groetjes Evi

Hey Evi!

Ik ben zelf ook 23, en ga deze zomer 4 maanden reizen (begin in Juni)… Mijn plan was ook om naar Tibet te gaan. Vliegen gaat echter lastig worden, ik kom met de trein vanuit Shanghai, maar de dagen daar doorkomen moet zeker lukken! Mijn plan staat nog niet geheel vast, Bali is in ieder geval zeker een optie!

Wie ben ik verder? Ik werk nu 2,5 jaar voor Microsoft, woon in Den Haag, ben spontaan, druk, vrolijk maar vind een boek en een beetje rust ook heerlijk! En was niet van plan te gaan haasten tijdens mn reis, en het een beetje aan te kijken…

Laat me weten wanneer je wilt vertrekken!
groetjes,
Evelien

Hey Evelien,

Thanx voor je berichtje! Dat is nog eens leuk, om een vrouw te ontmoeten
die voor microsoft werkt! Betekend dat, dat je in de computers werkzaam bent? Ik ken namenlijk alleen maar mannen die dat doen :stuck_out_tongue:
Ik was van plan in september of oktober 2010 weg te gaan. In welk land ik dan begin weet ik niet. Maar ik wil heel graag met wat meer mensen tibet in proberen te komen, omdat ze daar nu heel moeilijk schijnen te doen om de grens over te komen en met meerdere mensen schijnt dat makkelijker te zijn. Maargoed, aan die mensen kom je wel. Alleen het visum weet ik niet of dat gaat lukken. Ja en verder ben ik heel flexibel in het reizen. Als ik daar iemand tegen kom die ergens heen gaat waar ik ook graag heen wil, vind ik het ook fijn om weer alleen verder te gaan. Ik weet niet hoe jij daarover denkt? Maar ik houd niet zo van vastigheid en ik zie wel wat er gebeurd. Maar in ieder geval samen vliegen en de eerste week optrekken vind ik wel fijn om mee te beginnen. En ja, ik ben ook zeker van plan rustig aan te gaan doen! :slight_smile:

Tot mails!
Je mag me trouwens ook mailen naar: [EMAIL=“magicfeelings@hotmail.com”]magicfeelings@hotmail.com

groetjes evi