Backpacken Noorwegen juli/aug 2018

Hoi iedereen,

Mijn naam is Jasmijn en ik ben 16 jaar. Dit is misschien wat jonger dan de gemiddelde leeftijd van de mensen hier, maar ik zou heel graag in mijn zomervakantie (ik doe een opleiding) willen backpacken met mijn hondje in Noorwegen.

Zelf ben ik sportief, rustig, avontuurlijk en into natuur en dieren. Daarom wil ik heel graag max. een maand rond trekken door de natuurgebieden van Noorwegen. Ik wil graag mezelf meer ontwikkelen en ontdekken en wat is een betere plek om tot jezelf te komen dan in the middle of nowhere?
Ook heb ik mijn EHBO certificaat.

Ik zoek een meid die samen met mij wilt backpacken, maar als meer mensen interesse hebben, lijkt het mij ook leuk om met een groepje te gaan. In dat geval mogen het zowel jongens als meiden zijn. Rond mijn leeftijd, tot 25 jaar. En aangezien ik dus mijn hondje mee wil nemen, moet je dat niet erg vinden. Maar ik ben nog niet 100% zeker van of ik mijn hondje mee wil nemen.

Dus hou jij van de natuur en wil je ook graag backpacken in Noorwegen en lijkt het je leuk om dit te doen met mij of met een groepje of heb je vragen? Laat dan vooral hieronder een bericht achter!