Backpacken in Nepal

Hoi Allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen,
ik ben Fleur, ik ben 19 jaar oud en ik studeer en zit op kamers in Nijmegen.
Vorig jaar ben ik gaan backpacken in Australië en Nepal, dat was een geweldige ervaring.
Ik wil nog heel veel landen gaan ontdekken, mijn interesse gaat nu vooral uit naar Azië en Afrika.
Nepal heeft vorig jaar veel indruk op mij gemaakt, vooral door de gastvrije lieve mensen en de prachtige cultuur.
Dus vandaar dat ik deze zomer terug ga. Ik ben van plan om twee weken vrijwilligerswerk te gaan doen.
Daarnaast wil ik naar een meditatiecentrum, een beetje rondtrekken en een tijdje bij mijn tante verblijven
(die is een paar jaar geleden naar Nepal geëmigreerd). In totaal zal ik 5 à 6 weken in Nepal zijn.
Ik zou het leuk vinden om een tijdje met iemand samen te reizen, dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag.

Groetjes,
Fleur

Hoi Fleur,welkom op wereldwijzer!
Nou Nepal is wel een heel mooi land om op vakantie te gaan !
De Kasthamandaptempel is zonder twijfel de belangrijkste bezienswaardigheid van de Nepalese hoofdstad Kathmandu,beslist de moeite om een bezoek aan te brengen.
Las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) wel op het Reisgenoten Forum kan je altijd een berichtje plaatsen!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent,Fleur.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.