Backpacken: ijsland, scandinavië, alpen, pyreneeën of Canada

Hoi ik ben Daphne en 28 jaar. Ik ben op zoek naar een avontuurlijke medereisgenoot om backpackend de natuur te ontdekken van half juli t/m begin augustus. Zat zelf te denken aan IJsland of Scandinavië. Maar alle natuur is eigenlijk prima! Heb je leuke ideeën laat het me weten.

Hoi Daphne,

Aan hoe lang zat je te denken. In de periode die jij noemt kan ik nog wel een weekje weg. Ik ben nog vrij van 22 juli tot en met 31 juli. Vanaf 6 augustus heb ik langer de tijd.

Ik zoek ook nog iemand om te gaan backpacken in de natuur. Ik zat zelf te denken aan de Alpen, maar ik ben ook al in Noorwegen en Ijsland geweest en dat was prachtig.

Als we een moment kunnen vinden, zal de rest ook wel lukken,

Maarten

Ik ben trouwens 33 en heb al vaker gewandeld in de bergen en ook een keer een gletsjercursus gedaan.

He Maarten,

Ik kan de periode in juli. In augustus heb ik niet heel lang vrij helaas.

Is dan niet een hele lange periode, maar zal genoeg te zien zijn. Waar zou je evt heen willen?

Ik heb trouwens een C1 en C2 cursus bij de NKBV gedaan en vorig jaar rond getrokken in the Rockies. Dus ben wel in voor een actieve wandeling/tocht.

Heb je MSN of facebook, dan kunnen we daar verder even afspreken. Lijkt me makkelijker. Schiet iets sneller op. Kunnen we spijkers met koppen slaan.

mcmullermc@hotmail.com (MSN)
maarten müller (facebook)

Beste Daphne en Maarten,

Zelf ben ook een backpak en Hiking fan. Ik ben in staat 2 weken vrij te nemen vanaf 23 juli. Maar 2 weken in augustus is ook mogelijk. Daarnaast beschik ik over een auto. Mijn voorkeur gaat ook voornamelijk uit naar de Alpen, maar Scandinavië lijkt me ook mooi. Ik heb gebackpackt in onder meer Zuid Amerika en NZ, daar heb ik ook diverse tochten gelopen. Btw ik ben werkend en 29 jaar. Lijkt me leuk om te meeten!

Ik ben te contacten via:
jeanluccarlee@gmail.com
op facebook en linkedin ben ik ook te vinden.

Gr Jean-Luc