Hoi!
Ik ben 24 jaar en zit al hele tijd met het geniale idee een wereldreis te maken, wil voor lange periode de wereld rondtrekken Ik heb al es een maand in Cambodja en heel even in Thailand vertoefd, maar jammer genoeg veel te kort want ik studeerde toen nog… Nu ben ik al even afgestudeerd en begint het meer en meer te kriebelen om het idee in praktijk om te zetten. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Oost-Azië, Autralië, Centraal-Amerika en Zuid-Amerika. Ik ben 24j, heb gestudeerd in Gent en sta te popelen om binnekort eens écht te vertrekken, voor 6 maanden en liefst langer. Ik vind momenteel niemand in mijn kennis/vriendenkring die dit ziet zitten om te doen, dus daarom dat ik hier maar eens een kijkje kom nemen, je weet nooit…? Laat gerust weten moest je een concreet voorstel hebben, mag van eender wie zijn, jongen/meisje, maakt me niet zoveel uit, zolang we mekaar maar beter kunnen leren kennen en als er een klik is zie ik het volledig zitten! Kan vertrekken vanaf september 2014… Groeten!