Hallo allemaal,
Mijn naam is Dirk (25) en reizen is een zo’n beetje hobby geworden afgelopen jaar. Het liefste ga ik met de fiets op trektocht of op rondreis naar een verre bestemming. Ik ben het liefste gewoon buiten en ik ben gek op natuur en landschap. Afgelopen jaar heb ik twee grote reizen ondernomen van vier weken: een road- & campingtrip door de VS en een trektocht door Maleisisch Borneo. Superleuke reizen!
Nu wil ik, mede door de matige economie hier in NL, in oktober 2013 (?) naar Australië om te gaan backpacken. Ik weet alleen niet goed waar ik beginnen moet. Wat ik precies wil doen en hoelang ik wil gaan weet ik nog niet. Ik denk aan 6 maanden tot een jaar. In elk geval wil ik seizoenswerk kunnen gaan doen, omdat het budget nu ook weer niet oneindig is.
Wel zie ik er nogal tegenop om alleen te gaan. Daarnaast vind ik het leuk nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe dingen te doen. Ik ben dus op zoek naar iemand (m/v) om, in elk geval een poosje, mee op te trekken en om samen een leuke reis voor te breiden en te maken.
Groetjes,
Dirk