Babu

Allo, ik ben Henri, 57 jaar (jong) Sinds een 10-tal jaren terug uit Afrika (regio v/d Grote Meren) waar ik geboren ben en zo’n 15 jaren gewerkt heb. Heb een (stief)zoon, Ken (33) en een dochter, Magali (23) Zij is daar ook geboren. Zij heeft mijn reis-genen, dat is duidelijk! Sinologie gestudeerd, net terug van een jaar China (prachtige foto’s) gemaakt en maakt nu al plannen voor een volgende (wereld?)reis. Ken is (mode)fotograaf en ook hij moet regelmatig ‘over de grenzen’. Wij hebben ongelooflijk-fantastische ervaringen opgedaan in Afrika. Wij maken jaarlijks een grote reis naar een ver land, maar wel buiten de toeristische routes. De laatste jaren heeft het Oosten ons extreem geboeid, met als hoogtepunt, deze zomer, een reis door Z-W China (langs de grens met Tibet) Magali (en Bobo) hadden die reis gepland; gewoon on-ver-ge-te-lijk!
Hierover meer via komende blogs…
Ik wens jullie veel en aangenaam reis- & leesgenot.
Groet, Babu.
PS: ‘Babu’ betekent opa in het Swahili (oma = Bobo) :wereld:

Rare peiling om die te zetten in "even voorstellen"maar tsja,ik ben een Azie liefhebber in hart en nieren dus zal ik maar voor China stemmen.
Over de andere landen spreek ik me niet uit.
gegroet:georgessiam.

Hallo Henri, welkom op Wereldwijzer!

Zo zie je nog eens wat van de wereld. Wellicht zou je op het Afrika Forum en het China Forum andere leden kunnen helpen met hun vragen. Verder kun je het beste een peiling plaatsen bij het Stamtafel Forum. Wel een goed initiatief. Veel plezier op de site en met het reizen.

Groetjes, Leontien