Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een baantje in Frankrijk. Betreffende het Gard department in Langedoc- Roussillion. (Nimes, montpellier, avignon etc)
Ik ben overal voor in! (au-pair etc.) Zelf heb ik een toerisme studie gevolgt. Wellicht dat iemand nog een baan voor mij weet in deze richting?
Ik spreek basis frans en ben hierbij nog opzoek naar een Franse taalcursus
Alvast bedankt!
Groetjes, Janice
Hallo,
ik ben Frans, je moet wetten dat officieel is er 10% werkloos in Frankrijk maar daadwerkelijk plaats mindestens 15% of zelfs 20-22% weerkloos. Jonge sind nog meer weerkloos. En vrouwen nog meer.
Het is moeilijker om werk te vinden zonder een voertuig te hebben.
Je aan een medisch onderzoek te ondergaan voordat u gaat werken.
Echter niet worden ontmoedigd, omdat vertoning van uw motivatie zult u er zeker werk te vinden. En in het algemeen de Nederlandse even staan bekend als een zeer beschaafde mensen, dus het is een positieve zaak. Ik weet dat het een stereotype.
Ik adviseer je naar manpower, addeco, crit … jouw curriculum te brengen.
Schrijf het in Frans taal. Mensen meer dan veertig jaar vaak spreeken geen engels.
Uitzendbureau is in my opinion the quickest way to get a well paid job in France.
Then when you have brought your curriculum vitaes, you go ask them again at least twice a week, until they understand you really need job.
Do not simply call them, it’s better to physically move to ask tem.
Je kun ook post-it plaatseren in tabakwinkels, gebak om “fille au pair, babysitting,repassage (si tu aimes repasser)” ( random success, and not so good paid )