Baan En Kamer In Leamington Spa?

Ik ga in April verhuizen naar de Midlands. In principe naar Leamington Spa. Ik zoek voorlopig een kamer om een paar maanden te kunnen wonen. Dus als iemand een kamer weet vanaf 1 maart of 1 april 2004, mail me alsjeblieft.

Marieke

ps: weet je ook nog een leuke baan in de Media (Ik ben televisie en radio verslaggever/presentator) dan ben ik helemaal blij.

Wat leuk zeg dat je naar The Midlands gaat verhuizen. Dat overweeg ik namelijk ook. Mijn vriendin komt uit Brummieham en wil graag weer terug. Net als jij werk ik in de media (Radio & Internet) en ben benieuwd of een Nederlander in die richting een baan kan vinden. Probeer eens Make the moments that matter. Join the BBC. - Careers. Afhankelijk van je ervaring en kennis kun je ook als EU-onderdaan solliciteren. Ik weet dat bijvoorbeeld Birmingham een eigen BBC afdeling heeft. ( Nou ja afdeling…zeg maar gerust een compleet bedrijf in het nieuwe design gebouw the Mailbox.)
Verder zijn natuurlijk journalistiek-gerelateerde banen ook een leuke opstap waar over het algemeen meer banen in te vinden zijn dan verslaggeving. bijv. als editor, PR en vertaler.

Woonruimte vinden is niet moeilijk in The Midlands. Voor 20 tot 30 pond per week zijn er tientallen kamers te vinden. Kijk ook eens op birmingham.pagina.nl

Veel succes en laat even weten hoe het je vergaan is.