Student

Ik ben een 19-jarige studente die opzoek is naar een baan en betaalbare kamer in een leuke stad in Engeland voor de maanden april t/m augustus (of korter). Naast Nederlands spreek ik goed Engels en redelijk Duits. De functies van banen mogen uiteenlopend zijn; au-pair, administratief medewerker of werken in een bar. Heeft iemand misschien tips of ideeën hoe ik vanuit Nederland een baan kan regelen, dan hoor ik dat graag! Alle informatie is welkom!

Ik vond de andere topics wat verouderd, vandaar dat ik een nieuwe heb aangemaakt.

Groeten,

Myrna

ZOek naar call centre’s die Nederlands sprekende mensen nodig hebben, je hebt wel in London maar daar is ookw el wat duurder om te wonen

Ik raad je aan om een postcode te vinden google van waar je wil gaan bv london, birmingham, manchester enz even en ga naar Find a job - GOV.UK om werk te zoeken dat is dus de CWI van Uk en alles wat ze aan banen hebben komt daar te voor schijn.

Makelaar vraagt soms naar referenties, wat je kunt doen is via gumtree.co.uk kijken naar woning/kamer/shared room via prive landlords.

JE hebt ook studenten forums