B en b

Goedendag,

Mijn naam is Frank.

En dit jaar zal het B&B zijn afgerond,zodat ik eindelijk mesnen kan laten ontvangen,in een gezellige sfeer.

Maar er moet nog wel het een en ander gedaan worden.

Ik vind het leuk,als er mensen op doorreis zijn die dan eens een nacht komen logeren,en misschien langer.

Wij denken aan het meisje/jongen met paard ( stal in aanbouw )

de motormuizen groepje van 6 voorlopig

de backpacker

of de zakenman die eens lekker wilt uitrusten,in ons 1200 na chr gebouwde boerderijtje.

We gaan dit look opeen leuke manier uitdragen,en kom graag later hierop terug.

Ook de mensen die al reeds zijn begonnen in ons idee,en misschien dat we een netwerk kunnen opzetten,zodat de klanten in en om ons netwerk blijven terugkomen.

Laat je horen!

groet

frank

Hoi Frank,
Nou leuk dat alle werken praktisch erop zitten,het zal wel een hele rompslomp geweest zijn zeker?
In iedergeval wens ik je nog veel succ6 toe met het opstarten van je nieuwe B&B en hopelijk krijg je veel respons van de leden.
groetjes,en tot horens
georges.:chin:

HI Gerogessiam,

bedankt voor je spontane reactie.

Ben jij niet de man die ook frequent in Thailand zit? of beheer je meerdere sites
bij wereldforum.

In ieder geval heb ik heel veel geleerd en gehoord,middels dit Forum,en zeker een aanrader,als mensen totaal geen notie hebben waar ze aan moeten denken,om dit Forum te raadplegen.

Ik hoop ook veel reactie’s te krijgen middels dit forum,en bekendheid,en dat ik eindelijk na een aantal jaren hard werken,het idee mag gaan uitvoeren,en de B&B een gestalte mag gaan geven.

Ik ben nu nog 3 dagen in Thailand en vertrek dan na een lange tijd weer terug naar Nederland kortstondig.

groet

frank

Dat klopt Frank ! alleen ben ik verleden jaar niet naar Thailand kunnen gaan omdat ik meer in het ziekenhuis lag dan dat ik thuis was of aan het werk(schouder en rugoperaties)
Nou op het wereldwijzerforum ben ik beheerder van verschillende forums,waaronder het Belgieforum,op de stamtafel ben ik ook beheerder alsook doe ik daar de (14 daagse)peilingen idem voor het Thailandforum (Moderator)
Het verwelkomen van mensen op het evenvoorstellen forum doe ik er ook nog eens bij met alle plezier.
En sinds een 2 tal maanden ben ik ook opgenomen in de Administratie van wereldwijzer.
Zeg Frank,waar zit je gewoonlijk in Thailand,het noorden of op één van die idyllische eilandjes?
groetjes,georges.