Ayahuasca Center in Iquitos Peru

Hey, in het volgend jaar 2017 zal ik naar een ayahuasca center gaan in Iquitos Peru. Ik heb mijn zinnen gezet op dit center. In welke maand, nog nader te bepalen. Ik krijg van mijn baas alleen drie weken vrij… Tenzij omstandigheden zich veranderen in toekomende tijd,
Er is vast iemand met een dergelijk idee, het liefst met reeds aya-ervaring,

Ter aanvulling op eigen onderwerp(weet niet hoe ond aan te passen) het retrait van Ron Wheelock…

Hoi Lisa,

Heb je nog steeds de intentie om naar Peru te gaan? Aangezien je bericht al behoorlijk oud is?
Ik ben in 2014 drie weken in Peru geweest met hetzelfde doel.
Dat was geweldig en ik overweeg terug te gaan.

Mocht je nog interesse hebben stuur mij dan even een bericht.
Tips kan ik je altijd geven.

Hai, dankjewel voorbericht. Ik ben van plan een keer te gaan, dit jaar zal het dus niet worden… Naar welk centrum ben jij geweest ?

Alle goeds

Het zou ook heel goed kunnen , datk een ceremonie in nl mag mee maken, :zon02:

Ik ben 12 dagen naar Temple of the Way of Light geweest.
Ze doen daar 7 ceremonies in 12 dagen.
Behoorlijk intensief maar wel de moeite waard.

De begeleiding vooraf en achteraf is erg goed.
Ook de verhouding tussen het aantal deelnemers en professionele sjamaans is bijzonder hoog.

Na mijn ervaringen in Peru zou ik niet snel in NL een ceremonie bijwonen.
Het middel Ayahuasca is natuurlijk belangrijk maar sluit de meerwaarde van een krachtige sjamaan niet uit!
De natives daar (Shapibo) groeien letterlijk op met dit middel en leren de tradities van de ouderen.
Dit is in mijn ogen niet te evenaren door een westerling.

Je hebt gelijk, ik neem mijn leiding ten eerste van hen die bevoegd zijn… En de sterren… Haha. Alle goeds, ik hoop de jungle snel te begroeten,